چهارشنبه گذشته در حمله اشرار 4 مامور انتظامی به شهادت رسیدند

دستگیری عوامل حادثه سراوان

وزیر دادگستری از دستگیری عاملان حادثه تروریستی سراوان خبر داد و تاکید کرد این افراد بزودی محاکمه می‌شوند.
کد خبر: ۷۲۶۷۴۹

به گزارش فارس، اشاره مصطفی پورمحمدی به حادثه‌ای است که چهارشنبه‌شب اتفاق افتاد و در آن چهار مامور انتظامی در حمله اشرار به شهادت رسیدند.

حسینعلی امیری، قائم‌مقام وزیر کشور هم با اشاره به شهادت ماموران ایرانی گفت: معتقدیم مسئولیت حمله تروریست‌ها به منطقه مرزی سراوان و شهادت ماموران نیروی انتظامی برعهده پاکستان است. به گزارش ایرنا، امیری افزود: از دولت پاکستان به طور جدی انتظار داریم اجازه ندهد تا تروریست‌ها از خاک این کشور برای انجام عملیات تروریستی علیه ایران استفاده کنند. وی ادامه داد: در واقع خاک کشور پاکستان نباید در اختیار تروریست‌ها قرار گیرد.

امیری با بیان این‌که این عملیات از نظر نظامی هیچ ارزشی ندارد، خاطرنشان کرد: از آنجا که تروریست‌ها پایگاهی ندارند، از خاک کشور دیگری می‌آیند عملیات خود را انجام می‌دهند و بعد فرار می‌کنند. وی افزود: این موضوع اکنون از طریق دستگاه‌های کمیته مشترک مرزی و مقامات محلی در حال بررسی است و دستگاه دیپلماسی این کشور نیز در حال پیگیری موضوع است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان هم با تائید این‌که تعدادی از کسانی که با عوامل این اقدام تروریستی شهرستان سراوان در ارتباط بودند، دستگیر شدند، درباره جزئیات شهادت ماموران انتظامی سراوان گفت: یک گروه هشت نفره در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان سراوان اعلام می‌کنند که «چند وقت است که تعدادی افغانی برای خانواده آنان ایجاد مزاحمت می‌کنند». به دنبال این تماس، ماموران نیروی انتظامی بلافاصله برای خدمت رسانی به محل اعزام می‌شوند که حدود ساعت 19 و 10 دقیقه، ماموران نیروی انتظامی در مسیر مورد نظر، در کمین این اشرار قرار می‌گیرند و در اقدامی ناجوانمردانه به شهادت می‌رسند.

سردار رحیمی درگفت‌وگو با واحد مرکزی خبر، افزود: تروریست‌ها در آنسوی مرز با حمایت مالی کلان استکبار جهانی و به نام دفاع از مردم دست به اعمال تروریستی می‌زنند و براساس اطلاعات به دست آمده به این تروریست‌ها قول پرداخت وجوه زیادی داده شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دولت پاکستان خواست تا نگذارد کشورش محل امنی برای پناه گرفتن تروریست‌ها باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها