مراسم تشییع پیکر پاک شهدای بزرگوار سانحه هوایی نیروی انتظامی روز سه‌شنبه بیست و دوم مهر ماه ۹۳ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۲۷۰۹۸
پیکر شهدای سانحه هوایی ناجا فردا تشییع می‌شود

به گزارش پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر پاک شهدای بزرگوار سانحه هوایی نیروی انتظامی فردا سه‌شنبه برگزار می‌شود.

متن این اطلاعیه نیز به شرح ذیل است: بسم رب الشهداء والصدیقین، ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون، هفته ناجا در سال 1393 با شهادت جمعی از مجاهدان عرصه نظم و امنیت عطر ایثار و شهادت به خود گرفت.

در سانحه هوایی روز شنبه نوزدهم مهر ماه 1393 هفت تن از مسئولان و کادر پروازی نیروی انتظامی در مسیر عزیمت به منطقه مرزی و عملیاتی شرق کشور به منظور انجام وظایف خود برای ارتقاء امنیت مناطق مرزی و عملیاتی به لقاء الله و کاروان شهدای نظم و امنیت پیوستند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، شهادت این عزیزان را به پیشگاه مقدس ولی‌الله الاعظم امام زمان (عج) و مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)و خانواده معظم این شهیدان والا مقام و مردم فهیم و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد فرزندان غیور، بصیر و با صلابت نیروی انتظامی در کسوت پاسداری از ارزش‌های والای مکتبی و با الهام از تعالیم نورانی اسلام همواره برای مجاهدت و مقابله با تروریست‌ها، اشرار و تبهکاران و سوداگران مرگ در جهت تامین امنیت و آرامش پایدار، آماده مجاهدت و ایفای وظیفه می‌باشند.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهدای بزرگوار با حضور مردم عزیز ولایتمدار و همرزمان، روز سه‌شنبه بیست و دوم مهر ماه 93 ساعت 9 صبح از ستاد ناجا صورت خواهد گرفت.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها