ضیافت فوتبالی رسانه ملی از امروز آغاز می‌شود

جدول پخش 6 بازی دیدنی‌ فوتبال جهان

رقابت‌های حساس فوتبال در شرایطی در قالب پیکارهای انتخابی جام ملت‌های اروپا( یورو2016) و بازی‌های دوستانه در نقاط مختلف دنیا پیگیری می‌شود که رسانه ملی در این هفته دیدار قدرت‌های سنتی و بزرگ دنیای فوتبال را روی آنتن می‌فرستد تا ضیافت فوتبالی‌ را برای بینندگان ترتیب دهد.
کد خبر: ۷۲۶۳۴۱
جدول پخش 6 بازی دیدنی‌ فوتبال جهان

رسانه ملی که طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته با پوشش بازی‌های آسیایی اینچئون و رقابت‌های جام جهانی فوتبال موجب رضایت خاطر ورزش‌دوستان شد، طی این هفته و به طور مشخص از امروز شش مسابقه دیدنی فوتبال را نیز پوشش می‌دهد. نقطه آغازین این ضیاف دیدار دوستانه و همیشه حساس آرژانتین و برزیل، دو قدرت سنتی آمریکای‌جنوبی و فوتبال دنیاست؛ دیداری که هر‌چند به میزبانی نایب قهرمان جام‌جهانی برگزار می‌شود، اما برزیلی‌ها سخت امیدوارند با کسب یک پیروزی در این بازی دوستانه تا حدی روحیه تخریب شده ناشی از ناکامی بزرگ در جام جهانی را به فراموشی بسپارند. به همین منظور کارلوس دونگا یک بار دیگری کاکا، ستاره سابق طلایی‌پوشان را پس از ماه‌ها دوری از تیم ملی برای این دیدار فراخوانده است. اما در آن سوی میدان آرژانتین، نایب قهرمان جام‌جهانی در حالی گام به این مسابقه می‌گذارد که چندی پیش در یک دیدار دوستانه 4 بر یک آلمان، فاتح جام‌جهانی را گلباران کرد و انتقام سختی از شاگردان یواخیم لو گرفت، آنها بدشان نمی‌آید برزیل را هم به چنین سرنوشتی دچار کنند.

قهرمان مهمان لهستان

دیگر دیدار حساس امروز را آلمان، فاتح جام جهانی برابر لهستان برگزار می‌کند. آلمان‌ها که پس از قهرمانی مقتدرانه در جام‌جهانی به دنبال خداحافظی چند ستاره خود با چهره‌ای تقریبا دگرگون شده کارشان را دنبال می‌کند، پس از آن که در دور نخست این رقابت‌ها در دیداری نفسگیر موفق شدند اسکاتلند را 2 بر یک شکست دهند، امشب به دنبال دومین پیروزی پیاپی هستند تا از همین ابتدای کار قدرت خود را در انتخابی یورو 2016 نیز به رخ بکشند. در مقابل تیم سختکوش لهستان ـ که در دور اول تیم جبل‌الطارق را 7 بر صفر شکست داد ـ برای صعود مستقیم به جام ملت‌های اروپا روی امتیازی‌های خانگی این دیدار خیلی حساب کرده است، چرا که در این گروه اسکاتلند نیز به این راحتی به لهستان باج نخواهد داد. به هر حال انگیزه لهستان و فوتبال با طراوت تیم یواخیم لو می‌تواند صحنه‌های زیبایی را در بازی امشب رقم بزند.

در حالی که شب گذشته نیز چند دیدار در گروه‌های مختلف برگزار شد، پنجشنبه شب اسپانیا که همچنان پس از جام‌جهانی حال و روز خوشی ندارد برابر اسلواکی 2 بر یک تن به شکست داد تا همچنان شرایط بحرانی بر اردوی ماتادورها حکمفرما باشد. این در حالی بود که انگلیس مقابل تیم ضعیف سن مارینو با درخشش وین رونی که دو گل به ثمر رساند، 5 برصفر به یک پیروزی آسان دست یافت.

نتایج دیدارهای برگزار شده

گروه سوم: بلاروس صفر ـ اوکراین 2، مقدونیه3 ـ لوکزامبورگ2، اسلواکی2 ـ اسپانیا یک/ گروه پنجم: لیتوانی یک ـ استونی صفر، انگلیس5 ـ سن‌مارینو صفر، اسلوونی یک ـ سوئیس صفر/ گروه هفتم: مولداوی یک ـ اتریش2، لیختن اشتاین صفر ـ مونته نگرو صفر، سوئد یک ـ روسیه یک. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها