کلاهبرداری 10 میلیارد تومانی زن از شوهر سابقش

مادرشوهر دست عروس تبهکار را رو کرد

زن معتاد پس از دستگیری راز سرقت از خانه همسایه و مادر شوهرش را فاش کرد.
کد خبر: ۷۲۳۹۴۸
اعتراف عروس معتاد به سرقت از خانه مادرشوهر

به گزارش پلیس آگاهی تهران بزرگ، دوم شهریور امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، وقوع یک فقره سرقت منزل به کلانتری 127 نارمک اعلام شد .


با حضور مأموران کلانتری در محل سرقت واقع در میدان تسلحیات ، صاحبخانه به آنها گفت : 31 مرداد ، همراه اعضای خانواده برای شرکت در مراسم عروسی یکی از بستگان خانه را ترک کرده اما پس از بازگشت با در شکسته خانه روبه رو شدیم . با وارسی وسایل داخل خانه متوجه شدیم که کلیه طلا و جواهرات داخل گاو صندوق به ارزش تقریبی 25 میلیون تومان به سرقت رفته است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت منزل و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با حضور تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه چهارم پلیس آگاهی در محل و بررسی صحنه سرقت ، با وجود اینکه در ورودی توسط سارق یا سارقین تخریب شده بود اما کارآگاهان اعلام کردند که سرقت توسط فرد یا افرادی انجام شده است که اطلاعات کاملی از محل سرقت ، محل نگهداری طلا و جواهرات و عدم حضور صابخانه داشته اند .

در ادامه تحقیقات و با توجه به نحوه سرقت ، کارآگاهان به تحقیق از همسایگان و بستگان مالباخته پرداخته و در ادامه موفق به شناسایی یکی از همسایگان مالباخته به نام "هایده . ز" 28 ساله شدند . کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ به محض شناسایی "هایده . ز" ، وی را به عنوان عروس مالباخته دیگری مورد شناسایی قرار دادند که سال گذشته و در خیابان سبلان ، منزلش مورد سرقت قرار گرفته بود .

با توجه به احتمال حضور هایده در هر دو سرقت ، کارآگاهان به تحقیق در خصوص وی پرداخته و اطلاع پیدا کردند که هایده مدت دو سال است که به مصرف موادمخدر اعتیاد پیدا کرده و به همین علت با اعضای خانواده و به ویژه همسرش اختلاف شدیدی پیدا کرده است .

در ادامه رسیدگی به پرونده و انتقال هایده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ، کارآگاهان به تحقیق از وی پرداخته اما او منکر هرگونه ارتباط با سرقت منزل مالباخته می شد . با انجام اقدامات پلیسی و اطمینان کارآگاهان از حضور هایده در هر دو سرقت و کشف کلیدهای گاو صندوق و منزل مالباخته از داخل محل سکونت هایده ، وی به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت منزل همسایه و در ادامه سرقت 100 میلیون تومان از منزل مادرشوهرش اعتراف کرد .

متهم در خصوص نحوه سرقت از منزل همسایه خود به کارآگاهان گفت : با توجه به ارتباط دوستانه ای که با همسر و دختر همسایه داشتم ، اطلاع پیدا کردم که آنها مقادیری طلا و جواهرات داشته و آنها را در داخل گاو صندوق نگهداری می کنند . یک هفته قبل از سرقت و با اطلاع از محل نگهداری طلا و جواهرات زمانیکه به منزل همسایه خود رفته بودم ، از اعتماد و غفلت آنها سوء استفاده کرده و با سرقت کلیدهای منزل و گاو صندوق اقدام به تهیه کلیدهای یدک کردم . زمانیکه شاکی و خانواده اش برای شرکت در عروسی در خانه حضور نداشتند وارد خانه آنها شده و پس از سرقت و برای آنکه پلیس را در مسیر تحقیقات دچار اشتباه کنم ، در ورودی خانه را نیز تخریب کردم .

متهم در خصوص نحوه سرقت از منزل مادر شوهر خود نیز کارآگاهان گفت : 22 شهریور زمانیکه مادرشوهرم در مسافرت خارج از تهران بود ، به خانه آنها رفتم . با معرفی خود به عنوان صاحبخانه ، یک کلید ساز به خانه مادرشوهرم برده و به بهانه گم شدن کلید گاو صندوق درخواست کردم تا در گاوصندوق را برایم باز کند و کلیدساز نیز با اطمینان از این موضوع که من صاحبخانه هستم ، در گاوصندوق را باز کرد . پس از رفتن کلید ساز ، تمامی دلارها ، وجوه نقد و طلا و جواهرات داخل گاو صندوق به ارزش تقریبی 100 میلیون تومان را سرقت کرده و به خانواده همسرم وانمود کردم که هیچ اطلاعی از سرقت ندارم .

سرهنگ کارآگاه گزافی ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به هر دو سرقت و معرفی خریداران طلا و جواهرات مسروقه در منطقه شرق تهران ، کارآگاهان اقدام به دستگیری سه نفر در این رابطه کرده و متهم اصلی پرونده نیز با قرار قانونی رواه زندان شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها