فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن طبقه بالا طبقه پایین، آغاز زنگ آخر، پاندای کونگ‌فوکار 1 و 2، هدیه به‌یادماندنی، تندباد مایا، برگشت‌ناپذیر، جزیره اسرارآمیز، تحفه هند، زمانی برای شکفتن، نبرد 1939، پرونده ایپکرس، آلیس در سرزمین عجایب، سایه روشن روز، تعطیلات، دزدان دریایی کارائیب 3، زانیار، سفر بر مدار مهتاب، چرخ و فلک، مزرعه کودکی، ملکه برفی و تام و جری و انگشتر اسرارآمیز امروز و فردا از شبکه‌های تلویزیون به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۷۱۵۸۳۰
مهران مدیری و اکبر عبدی در فیلم‌های آخر هفته تلویزیون

شبکه یک

امروز: ساعت 22، طبقه بالا، طبقه پایین

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، آغاز زنگ آخر

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «طبقه بالا، طبقه پایین» به کارگردانی هایدی توماس، امشب ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود. در این فیلم کلی هاوس، اد استوپارد و آدرین ساربرگ بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «آغاز زنگ آخر» به کارگردانی رضا بهشتی، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک پخش خواهد شد.

شبکه دو

امروز: ساعت 9 و 30 دقیقه، پاندای کونگ‌فوکار 1/ ساعت 23 و 30 دقیقه، هدیه به‌یادماندنی

فردا: ساعت 9، پاندای کونگ‌فوکار 2/ ساعت 17و 30 دقیقه، تندباد مایا

انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار 1» به کارگردانی مارک اوسبورن، امروز ساعت 9 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود.

قسمت دوم انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار» فردا ساعت 9 از شبکه دو به نمایش درمی‌آید.

فیلم تلویزیونی «هدیه به‌یادماندنی» به کارگردانی سیدحمیدرضا رفائی، امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو بازپخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده که مرد متولی در قرعه‌کشی حساب بانکی‌اش، برنده دو بلیت سفر به مشهد مقدس می‌شود، اما او که فرصت رفتن به سفر را ندارد، آن را به دختر و دامادش می‌سپارد. کامران تفتی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، زهرا سعیدی، امیر مهدی‌کیا، روشنک عجمیان و حسن تسعیری در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «تندباد مایا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عبدالعلی‌زاده، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش خواهد شد. این فیلم داستان پسری به نام آیدین را روایت می‌کند که پدرش فوت کرده و به کمک یارمحمد پدربزرگش و اسبی به نام تندباد می‌خواهد به نوعی خودباوری برسد. اسب مایا دو کره اسب به نام‌های تندباد و طوفان دارد که داستان این فیلم به همراه تندباد پیش می‌رود. سیامک اطلسی، محمد شیری و منوچهر آذر در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: ساعت 11، برگشت‌ناپذیر

فردا: ساعت 30 دقیقه بامداد، جزیره اسرارآمیز/ ساعت 10 و 15 دقیقه، تحفه هند/ ساعت 16، زمانی برای شکفتن

فیلم تلویزیونی «برگشت‌ناپذیر» به کارگردانی امیراحمد انصاری، امروز ساعت 11 از شبکه سه پخش می‌شود.

در این فیلم حشمت آرمیده، محسن نجفی، شاهرخ استخری، علیرضا کمالی، امیرحسین صدیق و ماه‌چهره خلیلی ایفای نقش کرده‌است.

فیلم سینمایی «جزیره اسرارآمیز» به کارگردانی راسل مالکاهی، فردا 30 دقیقه بامداد در جدول پخش این شبکه گنجانده شده است. در خلاصه این فیلم با بازی کایلی مک لاکلان، گابریل آنور و پاتریک استوارت آمده است که اوایل جنگ داخلی آمریکا، چند آمریکایی با یک بالن فرار می‌کنند و به طور اتفاقی در جزیره‌ای مرموز فرود می‌آیند که دارای شرایط خطرناک با حیواناتی عجیب و غول‌پیکر است. این فیلم محصول 2005 آمریکا و برداشتی دیگر از داستان جزیره اسرارآمیز اثر ژول ورن است.

فیلم سینمایی «تحفه هند» به کارگردانی محمدرضا زهتابی، فردا ساعت 10 و 15 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. در فیلم تلویزیونی «تحفه هند» بازیگرانی چون زنده‌یاد حمیده خیرآبادی، شهلا ریاحی و اکبر عبدی بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی «زمانی برای شکفتن» به کارگردانی جهانبخش سلطانی، فردا ساعت 16 از شبکه سه پخش می‌شود. در این فیلم رضا رویگری، سیاوش طهمورث و بهار صالح‌نیا ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، نبرد 1939

فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، پرونده ایپکرس

فیلم سینمایی «نبرد 1939» به کارگردانی پاول چوچلئو، امروز ساعت 15 از شبکه چهار پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «پرونده ایپکرس» به کارگردانی سیدنی جی، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار پخش می‌شود.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، آلیس در سرزمین عجایب 1/ ساعت 20 و 45 دقیقه، سایه روشن روز

فردا: ساعت 9، آلیس در سرزمین عجایب 2/ ساعت 13 و 30 دقیقه، تعطیلات/ ساعت 21، دزدان دریایی کارائیب3

بخش اول فیلم سینمایی «آلیس در سرزمین عجایب» به‌کارگردانی کلوید جرونومی، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «سایه روشن روز» به کارگردانی ماربروک ال‌مشری، امشب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. هنری کویل، ورونیکا ایچه‌گویی، بروس ویلس و سیگورنی ویور در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

قسمت دوم فیلم سینمایی «آلیس در سرزمین عجایب» به کارگردانی کلوید جرونومی فردا ساعت 9 از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «تعطیلات» به کارگردانی سپهر محمدی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه در جدول پخش شبکه تهران قرار گرفته است.قصه «تعطیلات» از دزدی دو جوان شروع می‌شود، که از خانه پیرزنی متدین، دزدی می‌کنند. شاهرخ استخری، عارف لرستانی، مینا جعفرزاده، محمد شیری، حسن زارع، علیرضا دستمالچی و صدف طاهریان در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «دزدان دریایی کارائیب 3» به کارگردانی گور وربینسکی، فردا ساعت 21 از شبکه تهران تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. جانی دپ، اورلاندو بلوم، کیرا نایتلی و جک داونپورت در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

امروز: ساعت 23، زانیار

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، سفر بر مدار مهتاب

فیلم تلویزیونی «زانیار» به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه‌کنندگی غلامحسین محبی، از تولیدات صداوسیمای مرکز کرمانشاه، امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. این فیلم با بازی ابراهیم مرادی، مریم عطیه‌میرزایی، سیروس بری و برومند کرانی قصه اهالی روستایی است که اهالی آنجا هر کدامشان سر در لاک خود فرو برده‌اند و فقط به منافع خود فکر می‌کنند با ورود کامران مهندس جهاد کشاورزی روستاییان بر سر یک دو راهی جدی قرار می‌گیرند.

فیلم تلویزیونی «سفر بر مدار مهتاب» به کارگردانی سیدمحسن یوسفی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. جعفر دهقان، رامبد شکرابی، عبدالرضا زهره‌کرمانی، حسن اسدی، زهرا سعیدی، حسن سعیدی و مریم پاکزاد در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

شبکه پویا

انیمیشن «ملکه برفی» امشب ساعت 21 از شبکه پویا پخش خواهد شد و انیمیشن «تام و جری و انگشتر اسرارآمیز» فردا ساعت 21 از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «سخنگوی جنگل»، «آدمکش»، «توکیو بدون توقف»، «بازی مرگ 1» و «بعد از خواندن بسوزان» امروز و فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «شرط اول»، «یک چهارشنبه»، «سه هفته تا دیتونا»، «بازی مرگ 2» و « صندوق 507 » فردا ساعت 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

توکیو بدون توقف پس از فیلم بالاتر از خطر (۱۳۷۵) دومین ساخته سعید عالم زاده است و پس از فیلم دیدار (۱۳۷۳) دومین فیلم سینمایی مهران مدیری. مهران مدیری در این فیلم علاوه بر بازی سمت بازیگردانی را هم بر عهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها