جرج کلونی-ستاره مشهور هالیوود- این روزها در پوست خود نمی گنجد؛ او با امل علم الدین وکیل انگلیسی و لبنانی الاصل ازدواج می کند و یک جشن عروسی شاهانه نیز در ونیز به راه انداخته است اما پدر امل در اظهار نظری جالب گفته است ازدواج دخترش با کلونی می تواند خبر خوبی برای خاورمیانه باشد.
کد خبر: ۷۲۳۸۹۱
پدرزن جرج کلونی: ازدواج دخترم خبر خوبی برای خاورمیانه است!
رمزی علم الدین پدرزن جرج کلونی گفته است ازدواج این دو می تواند اخبار خوشایندی برای منطقه ای باشد که بسیاری از نقاط آن هم کنون در آتش می سوزد. وی گفته است این ازدواج در واقع چیزی بیشتر از یک جشن عروسی است و همه چیز در اوج خود قرار دارد.
/Media/Image/1393/06/20/635460371097416372.jpg

با توجه به آغاز مراسم عروسی خصوصی و بسیار حفاظت شده کلونی با امل علم الدین در شنبه در روز دوشنبه 29 سپتامبر این مراسم به لحظات پایانی خود نزدیک شد.

رمزی علم الدین که این مراسم ازدواج بسیار پرخرج و شبه امنیتی را مراسمی ساده خوانده است در ادامه گفته مراسم عروسی دخترش با این ستاره هالیوود می تواند آبی بر آتش منازعات خاورمیانه باشد چرا که در میان این همه خبر بد، این ازدواج یک خبر بسیار خوب است.

به نظر نمی رسد این ازدواج مایه شادی برای مردم خاورمیانه به خصوص لبنانی ها باشد؛ آنها هم اکنون رییس جمهور ندارند و تروریست های تکفیری در عرسال جولان می دهند و تمام سلام نخست وزیر این کشور نیز درگیر آزادی سربازان اسیر خود به دست تروریست هاست.

امل علم الدین وکیل 36 ساله بین المللی در سال 2004 در دادگاه بین المللی جنایات جنگی نیز کارکرده و وکالت جولین آسانژ را نیز برعهده داشته است. (خبرگزاری فرانسه/ ترجمه: شفقنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مانی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
۰
۰
نمی دونم این ازدواج و جرج كلونی بی ... چه خوشحالی برای خاورمیانه می تونه داشته باشه این هم از حماقت این فرد هست كه دخترش و به دست یه هوس باز سپرده بعد هم خوشحالی می كنه این آقا همونی هست كه در تجزیه سودان به عنوان بزرگترین كشور اسلامی آفریقا نقش به سزایی در همكاری با اسرائیلیها داشت... .

نیازمندی ها