شبکه‌های دو، تهران و پویا چند فیلم برای کودکان پخش می‌کنند

نمایش «آرواره‌های کوسه» در تلویزیون

بدون شرط، دنیای لیزا، دایناسوری از اقیانوس‌ها، قضاوت کودکانه، شور شیرین، آرواره‌های کوسه، مسأله فروشنده دوره‌گرد، تاندر بولت و لایت‌فوت، روزنامه‌ای در خط مقدم، جولی وکیل مدافع، شمع برادر ماه، تمتع، یک به علاوه یک مساوی سه و پینوکیو 3000 برخی از فیلم‌هایی هستند که امروز و فردا از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۲۳۶۶۳
نمایش «آرواره‌های کوسه» در تلویزیون

شبکه یک

امروز: ساعت 22، مامور مخفی

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، بدون شرط

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «مامور مخفی» به کارگردانی اندرو رگیت، امروز ساعت22 از شبکه یک پخش می‌شود. در این فیلم کریس ویلیام مارتین، جنت کیدر و استوارت مارگولین به ایفای نقش پرداخته‌اند. این شبکه برای فردا ساعت 14 و 50 دقیقه فیلم تلویزیونی «بدون شرط» به کارگردانی هادی رمضان‌پور را در نظر گرفته است. کامران تفتی، سولماز حصاری، علی کاظمی، شیوا خنیاگر و هما خاکپاش در این فیلم تلویزیونی بازی می‌کنند.

شبکه دو

امروز: ساعت 9، دنیای لیزا/ ساعت 23 و 30 دقیقه، چند پاره از داستان اسماعیل

فردا: ساعت 8، دایناسوری از اقیانوس‌ها/ ساعت 17 و 30 دقیقه، قضاوت کودکانه

فیلم سینمایی «دنیای لیزا» به کارگردانی برن نیوبرگر، امروز ساعت 9 از شبکه دو پخش می‌شود. در این فیلم کاملیا ریپرت، تونی بوم و ترسه آفولتر بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «چند پاره از داستان اسماعیل» به کارگردانی سعید نقدزاده هم امروز ساعت 23 و 30 دقیقه از این شبکه بازپخش می‌شود. پندار اکبری، نفیسه روشن و نیلوفر هوشمند بازیگران اصلی این فیلم هستند.

انیمیشن «دایناسوری از اقیانوس‌ها» به کارگردانی تتسو امازاوا، فردا ساعت 8 در جدول پخش شبکه دو قرار گرفته است و فیلم سینمایی «قضاوت کودکانه» به کارگردانی میشل پاونه هم فردا 17 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید. دنیل روئباک، رندی اورتون و دنیل یلسکی در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: ساعت 9 و 30 دقیقه، شور شیرین/ ساعت 19، کارآگاهان 1

فردا: ساعت 9 و 30 دقیقه، آرواره‌های کوسه/ ساعت 14، دان2/ ساعت 19، کارآگاهان 2

فیلم سینمایی «شور شیرین» به کارگردانی جواد اردکانی، امروز 9 و 30 دقیقه از شبکه سه بازپخش می‌شود.

رضا رویگری، ماه چهره‌خلیلی، حمید عمارلو، شبنم قلی‌خانی و علی کشوری در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «کارآگاهان 1» به کارگردانی حمید لبخنده هم برای امروز ساعت 19 در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است. در این فیلم مهدی هاشمی، اکبر زنجان‌پور و رضا خندان بازی می‌کنند.

قسمت دوم این فیلم فردا ساعت 19 پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «آرواره‌های کوسه» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، فردا ساعت 9 و 30 دقیقه از شبکه سه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. فیلم هندی «دان 2» به کارگردانی فرهان اختر، فردا ساعت 14 از شبکه سه پخش می‌شود. شاهرخ‌خان و فلورایان لوکاس در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، مساله فروشنده دورگرد

فردا: ساعت 12، تاندر بولت و لایت فوت/ ساعت 20 و 30 دقیقه، روزنامه‌ای در خط مقدم

فیلم سینمایی «مساله فروشنده دوره‌گرد» به کارگردانی تیموتی لانزونه، امروز ساعت 15 از شبکه چهار پخش می‌شود. در این فیلم دنی بارکلی و اریک بلوم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «تاندر بولت و لایت فوت» ساخته مایکل چیمین هم فردا ساعت 12 در نظر گرفته شده است.

فیلم سینمایی «روزنامه‌ای در خط مقدم» به کارگردانی اندی دی امونی، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از این شبکه پخش می‌شود. در این فیلم بن چاپلین و پاتریک فیتزسیمون بازی می‌کنند.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، انعکاس رنگین‌کمان/‌ ساعت 21، نهایت سرعت

فردا: ساعت 9، تنها در خانه 1‌/‌ ساعت 13 و 30 دقیقه، جولی وکیل مدافع

فیلم سینمایی «انعکاس رنگین‌کمان» به کارگردانی الکس‌لاو، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. سندرانگ ناون‌یو، سیمون‌یام و عاریف‌لی در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «نهایت سرعت» ساخته دیوید کوپ برای امروز ساعت 21 در نظر گرفته شده است. جوزف گوردون لویت، مایکل شانون، دنیا رامیراز و شون کندی در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «تنها در خانه1» به کارگردانی مکالی کالکین هم فردا ساعت 9 از این شبکه به نمایش درمی‌آید و فیلم سینمایی «جولی وکیل مدافع» به کارگردانی سوپاشی کاپور برای فردا ساعت 13 و 30 دقیقه تدارک دیده شده است. ارشد وارسی، آمریتا رائو و بومن ایرانی نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند.

شبکه شما

امروز: ساعت 23، شمع برادر ماه

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، تمتع

فیلم تلویزیونی «شمع برادر ماه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد صتگوری، امروز ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. حسن عباسی، مریم سرمدی و فخرالدین صدیق‌شریف در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند. شبکه شما برای فردا ساعت 13 و 30 دقیقه هم فیلم «تمتع» ساخته حمید بهمنی را به نمایش می‌گذارد.

علیرضا کمالی و سیروس کهوری‌نژاد در فیلم تلویزیونی «تمتع» به تهیه‌کنندگی داوود تقوی‌نژاد تولید مرکز یزد بازی کرده‌اند.

شبکه پویا

امروز: ساعت 21، پینوکیو 3000

فردا: ساعت 21، روباه و سگ شکاری

شبکه پویا برای امروز ساعت 21 فیلم انیمیشن «پینوکیو 3000» را در جدول پخش قرار داده است. این فیلم درباره یک روبات کوچک است که دوست دارد آدم شود. قصه در سال 3000 اتفاق می‌افتد، ژپتو به کمک دستیار وفادارش اسپنسر سعی دارد که پینوکیو را به آرزویش برساند، اما سیبرنا که یک سوپر روبات است اصرار دارد که پینوکیو باید اول فرق میان درست و غلط را بفهمد.

انیمیشن «روباه و سگ شکاری» هم فردا ساعت 21 از این شبکه پخش می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «اکلاویا»، «افسانه سامورایی»، «سه هفته تا دیتونا»، «قاصد تندرو» و «آتش در آسمان» فردا ساعت 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها