مجری برنامه «شب به یاد ماندنی» از تاثیر این برنامه در ازدواج آسان و علاقه زوج‌ها برای شرکت در این برنامه و بیان دلایل خود از ازدواج آسان سخن گفت.
کد خبر: ۷۲۰۷۲۸
دوربین تلویزیون سر سفره عقد می‌رود
بهمن هاشمی با اشاره به برنامه «شب به یاد ماندنی» که از شبکه تهران پخش می‌شود گفت: هدف این برنامه این است که جوانان را به ازدواج ترغیب کنیم و به خانواده‌ها نشان دهیم که می‌شود به شکلی آسان ازدواج کرد.

وی از اهمیت ساخت و تولید چنین برنامه‌هایی در سیما گفت و بیان کرد: این برنامه در خانواده‌هایی که در سطح معتدل و حتی پایین‌تری هستند تاثیر بسیار مثبتی داشته است. پیامک‌هایی که به این برنامه می‌شود بالای 10 هزار تاست و زوج‌های زیادی هستند که علاقه دارند به این شیوه ازدواج کنند و ما سعی می‌کنیم در شهر تهران این برنامه را میان این زوج‌ها ببریم.

هاشمی با بیان اینکه در برنامه «شب به یاد ماندنی» هر کدام از زوج‌ها راهکاری برای ازدواج آسان می‌دهند، توضیح داد: در این برنامه ما صحنه‌ای از حضور خانواده‌ها در سفره عقد داریم و همچنین در اتاق عقد با زوج‌ها چند جمله‌ای صحبت می‌کنیم و آنها از شرایط و چگونگی ازدواج خود می‌گویند.

وی به آیتم‌های این برنامه اشاره و عنوان کرد: پخش گزیده ای از مراسم ازدواج چند زوج جوان، مشاوره خانواده و ارائه راهکارهای کلیدی به زوج های جوان از بخش‌های این برنامه است.

این مجری برنامه در پایان به مخالفان این برنامه اشاره و اظهار کرد: البته این برنامه مخالفانی هم دارد؛ کسانیکه می‌گویند به این شیوه نمی‌توان ازدواج کرد و با این شکل ازدواج در جامعه امروز مخالف هستند با این حال تعداد بیشتری از کسانیکه برای ما پیامک می‌زنند علاقمندند که دوربین ما به میان مراسم ازدواج آنها هم برود و از دلایل خود برای ازدواج آسان بگویند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی مهدی پدیدار پنجشنبه و جمعه شب از شبکه تهران به پخش می‌رسد که پنجشنبه این هفته سوم مهرماه به دلیل شهادت امام محمد تقی (ع) روی آنتن نخواهد رفت. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها