باند بزرگ جعل مهر، اسناد و اوراق ادارات و سازمان‌های دولتی در استان چهارمحال و بختیاری با بیش از هزار فقره جعل متلاشی شد.
کد خبر: ۷۲۰۶۳۶

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در این باره گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر جعل گسترده مهر و اوراق ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی و کارت‌های معافیت سربازی از سوی چند نفر از جاعلان حرفه‌ای، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان لردگان قرار گرفت.

سرهنگ نورعلی یاری افزود: با شروع تحقیقات سرکرده باند شناسایی و در یک عملیات دستگیر شد و با اعتراف به جرم خود عنوان کرد که با همدستی 9 نفر طی چند سال با جعل مهر، اسناد و اوراق سازمان‌های دولتی و خصوصی مبالغ هنگفتی پول به دست آورده‌اند. در پی این اعترافات شناسایی و دستگیری دیگر متهمان در دستور ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستگیری دیگر اعضای باند گفت: در تحقیق از متهمان آنها به بیش از هزار فقره جعل اسناد اعتراف کردند که تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

سرهنگ یاری خاطرنشان کرد: با دستور قاضی پرونده آن دسته از مشمولانی که در سراسر کشور با این شیوه کارت معافیت پزشکی یا کفالت دریافت کرده‌اند، چنانچه خود را به پلیس آگاهی شهرستان لردگان معرفی کنند و کارت خود را تحویل دهند، از تعقیب کیفری معاف می‌شوند در غیر این صورت طبق مقررات با آنان برخورد خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها