پشت صحنه «لیلی با من است» در شبکه مستند

مجموعه «پشت خاکریز» چهارشنبه‌، دوم مهر ماه، ساعت ۲۳ به سراغ پشت صحنه و مراحل ساخت سریال "لیلی با من است" که در کنار فیلم سینمایی آن ساخته شده و از شبکه دو سیما پخش شد، خواهد رفت.
کد خبر: ۷۲۰۲۷۱
پشت صحنه «لیلی با من است» در شبکه مستند

محمد هوشمند تهیه کننده «پشت خاکریز» ضمن اعلام این خبر افزود: «پشت خاکریز» به سراغ 10 مجموعه ماندگار دفاع مقدس سیما می‌رود تا طی گفتگو با بازیگران و عوامل سازنده این سریال‌ها و همچنین پخش تصاویری از پشت صحنه این مجموعه‌ها خاطرات آن‌ها را زنده کند. در این قسمت نیز مراحل ساخت سریال « لیلی با من است» که بر مبنای فیلم سینمایی آن روی آنتن رفت،‌ به تصویر کشیده می‌شود و دکتر محمود عزیزی بازیگر ، رضا مقصودی نویسنده و مجتبی رحیمی فیلمبردار « لیلی با من است » از خاطرات تولید آن خواهند گفت.

"لیلی با من است" عنوان فیلمی ساخته کمال تبریزی در مقام تدوین‌گر، نویسنده و کارگردان است. وی این فیلم را در سال ۱۳۷۴ ساخت و درباره صادق مشکینی فیلمبردار تلویزیون است که از جبهه و جنگ می‌ترسد اما از طرفی برای اینکه بتواند از صندوق تلویزیون وام بگیرد تا خانه نیمه ساخته اش را تکمیل کند باید برای فیلمبرداری فیلمی مستند از اسرای عراقی به منطقه جنگی برود.

«پشت خاکریز» در 10 قسمت 60 دقیقه‌ای هر شب ساعت 23 پخش می‌شود و به سریال‌های رقص پرواز‌،خاک سرخ‌، شوق پرواز‌، شب هزار و یکم‌، قفسی برای پرواز‌،اخراجی‌ها1‌،نابرده رنج‌، لیلی با من است‌، خوش رکاب و سفر به چزابه خواهد پرداخت. (نسیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها