فیلم سینمایی «پاپ» به کارگردانی احسان عبدی‌پور نخستین حضور بین‌المللی خود را در جشنواره بین‌المللی سائوپائولوی برزیل تجربه می‌کند.
کد خبر: ۷۲۰۰۸۶

احسان عبدی‌پور، کارگردان فیلم سینمایی «پاپ» که دومین تجربه کارگردانی خود را پس از «تنهای تنهای تنها» با این فیلم کسب کرده است، درباره حضور در جشنواره بین‌المللی سائوپائولوی برزیل به مهر گفت: جشنواره بین‌المللی سائوپائولوی برزیل از بیست و چهارم مهر تا هفتم آبان برگزار می‌شود و قرار است فیلم «پاپ» در بخش رقابتی این جشنواره نمایش داده شود.

او در ادامه افزود: یکی از ویژگی‌های این جشنواره این است که نخستین نمایش فیلم‌های سینمایی را در بخش‌های مختلف دارد و فیلم «پاپ» هم نخستین حضور بین‌المللی خود را در جشنواره بین‌المللی سائوپائولوی برزیل تجربه می‌کند.

این کارگردان جوان با اشاره به این‌که تمایل دارد «پاپ» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر هم حضور پیدا کند، گفت: سال گذشته نسخه نهایی نشده فیلم سینمایی «پاپ» را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر ارائه کردم، اما متاسفانه پذیرفته نشد، ولی خیلی دوست دارم مخاطب ایرانی این فیلم را تماشا کند.

کارگردان «تنهای تنهای تنها» در پایان توضیح داد: طبق قانون جشنواره فجر این فیلم سینمایی در بخش رقابتی نمی‌تواند شرکت کند، اما امیدوارم فرصتی فراهم شود تا در بخش خارج از مسابقه دیده شود. فیلم سینمایی «پاپ» یک اثر سه اپیزودی از اعضای یک خانواده‌ بوشهری است که داستان هر اپیزود با اپیزود‌های دیگر در ارتباط است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها