فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن شیپورچی، رهایی از زمین، زمانی برای شکفتن، زمین بازی، تک‌تیرانداز، پسر خانواده وینزلو، ثانیه‌ها، مامور مخفی، شجاع دل، شهر بی‌قانون، شهر در دست بچه‌ها، شنونده شب، بیرون از بهشت، زمانی برای دوست داشتن، خان ننه، آوای نقاره‌ها، صخره زرد، ایستگاه فورتویل، ربایندگان، ربوده شده و یو 864 امروز و فردا از شبکه‌های مختلف تلویزیون به نمایش درخواهد آمد.
کد خبر: ۷۱۸۳۵۱

شبکه یک

امروز: ساعت 22، شجاع دل

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، شیپورچی

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی شجاع دل به کارگردانی مل گیبسن، امروز ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «شیپورچی» به کارگردانی حیدر رحیمی و تهیه‌کنندگی حمید انزابی و سیدعلی میرعلایی، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک به نمایش درمی‌آید.

این فیلم داستان چهار دوست جوان است که در یکی از شهرهای شمالی کشور مشغول خدمت سربازی هستند. هر یک از آنها دغدغه‌ها و مشکلات خاص خود را دارند که در یک روز مشخص تصمیم به فرار از پادگان می‌گیرند و به سمت تهران حرکت می‌کنند و با فردی به نام عزیز آقا آشنا می‌شوند. در این فیلم تلویزیونی عباس جمشیدی‌فر، حسین سلیمانی، میثاق جمشیدی و مهران رجبی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه 2

امروز: ساعت 9، رهایی از زمین

فردا: ساعت 8، شهر در دست بچه‌ها / ساعت 17 و 30 دقیقه، درخت سیب کبود

فیلم تلویزیونی «رهایی از زمین» به کارگردانی محمد قاسمی، امروز ساعت 9 صبح از شبکه دو پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است که حمید نوجوان سیزده، چهارده ساله‌ای است که به همراه پدرش زندگی می‌کند. وی سال‌ها قبل مادرش را که از دوران دفاع مقدس شیمیایی شده و اثرات آن مدت‌ها با وی بوده، از دست داده است. پدرش نیز در استادیوم ورزشی مشغول به کار است.

فیلم سینمایی «شهر در دست بچه‌ها» به کارگردانی نیکولاس بری هم فردا ساعت 8 صبح از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

شبکه دو فیلم سینمایی «درخت سیب کبود» به کارگردانی اولگاریو باررا برای فردا ساعت 17 و 30 دقیقه در نظر گرفته است.

شبکه 3

امروز: ساعت 11، زمانی برای شکفتن

فردا: 30 دقیقه بامداد، شهر بی‌قانون / ساعت 10 و 15 دقیقه، بیرون از بهشت / ساعت 16، صخره زرد

فیلم تلویزیونی «زمانی برای شکفتن» به کارگردانی جهانبخش سلطانی، امروز ساعت 11 از شبکه سه پخش می‌شود.

در این فیلم رضا رویگری، سیاوش طهمورث و بهار صالح‌نیا به تهیه‌کنندگی جواد شمقدری بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «شهر بی‌قانون» به کارگردانی وین کرامر، فردا ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. در این فیلم پل واکر، کامرون برایت، چاتز پالمنتیری و ورا فارمیگا بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «بیرون از بهشت» به کارگردانی خسرو معصومی، فردا ساعت 10 و 15 دقیقه در جدول پخش شبکه‌سه گنجانده شده است. در این فیلم فرامرز قریبیان، لیلا اوتادی و جمشید گرگین ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «صخره زرد» به کارگردانی نیک واللونگا هم فردا ساعت 16 از این شبکه پخش می‌شود. در این فیلم جیمز روسیو، مایکل باین، لنور آنریل و مایکل اسپیرز ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه 4

امروز: ساعت 15، تک‌تیرانداز

فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، ایستگاه فورتویل

فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی آنته کی‌اولیسن، امروز ساعت 15 از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «ایستگاه فورتویل» به کارگردانی رایان کوگلر، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از این شبکه پخش می‌شود. داستان این فیلم با بازی میکائیل بی‌جوردن و ملونی دیاز در مورد مرد جوانی به نام اسکار است که موادمخدر می‌فروشد و برای خانواده و همسر و مادرش دست از کار خلاف برمی‌دارد و در یک کارگاه مشغول به کار می‌شود، اما پس از مدتی او را اخراج می‌کنند.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، زمین بازی / ساعت 21، توفان سیاتل

فردا: ساعت 9، سامی 2 / ساعت 13 و 30 دقیقه، زمانی برای دوست‌داشتن / ساعت 21، ربوده شده

فیلم سینمایی «زمین بازی» به کارگردانی دیوید ام.ایوانسن، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «توفان سیاتل» به کارگردانی جیسون بورکیو هم برای امروز ساعت 21 در نظر گرفته شده است.

انیمیشن «سامی 2» به کارگردانی وینسنت کستلو فردا ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «زمانی برای دوست داشتن» به کارگردانی ابراهیم فروزش، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه در جدول پخش شبکه تهران قرار گرفته است. در این فیلم تلویزیونی محسن تنابنده، نگین صدق‌گویا و بهناز جعفری بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ربوده شده» به کارگردانی سیمون وست، فردا ساعت 21 پخش می‌شود. در این فیلم نیکلاس کیج، مالین آکرمن، جاش لوکاس و سامی گیل ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

امروز: ساعت 24، پاییز در ایوان خانه نشسته است

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، خان ننه

فیلم سینمایی«پاییز در ایوان خانه نشسته است» به کارگردانی اکبر شهبازی و تهیه‌کنندگی آناهیتا کبیرکوه، فردا ساعت 24 از شبکه شما پخش می‌شود.

مهدی حکیمی، محسن صیفی و رقیه اصلانی‌کتولی در این فیلم تلویزیونی از تولیدات سال 1390 صدای مرکز گلستان بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «خان ننه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حامد خیری‌مطلق، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما به نمایش درمی‌آید. شمسی فضل‌اللهی، خسرو پایاب، سمیه خدایاری، عباس سرودی و بیژن لطفی در این فیلم که از تولیدات مرکز آذربایجان غربی است بازی کرده‌اند.

شبکه پویا

امروز: ساعت 21، من شگفت‌انگیز 1

فردا: ساعت 21، پرندگان آزاد

انیمیشن «من شگفت انگیز 1»، امروز ساعت 21 از شبکه پویا پخش می‌شود و انیمیشن «پرندگان آزاد» فردا ساعت 21 در جدول پخش شبکه پویا قرار گرفته است.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «دو اسلحه»، «دان»، «تنچی سامورایی ستاره‌شناس»، «ربایندگان» و «یو 864» فردا در ساعات 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها