جام جم ورزشی: اسکاتلند در آستانه جدایی از بریتانیا و استقلال کامل قرار دارد. برخی از چهره های مشهور ورزشی از جمله دیوید بکام به این موضوع واکنش نشان داده اند.
کد خبر: ۷۱۷۷۰۹
درخواست دیوید بکام از اسکاتلندی ها

پنج‌شنبه، مردم اسکاتلند به پای صندوق های رای خواهند رفت تا درباره جدایی یا عدم جدایی خود از بریتانیا، رای بدهند. نظرسنجی های معتبر نشان می‌دهد که رای شهروندان، تقریبا 50-50 برابر است .همانطور که دیوید کمرون، نخست وزیر انگلیس از اسکاتلندی ها خواست با بریتانیا بمانند، دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس نیز از آنها خواست که رای نه در صندوق ها بیندازند.

او در نامه ای نوشت:

"عزیزان رای دهنده برای اسکاتلند

من در دوران فوتبالم بسیار خوش شانس بودم که توانستم به بیشتر آرزوهایم دست پیدا کنم. با این حال، بزرگترین دستاوردم کاپیتانی کشورم بود. من در تمام بازیکنان و هواداران اسکاتلندی که با هم بازی می‌کردیم، غرور و صبر را دیدم و فکر می‌کنم این موضوع، احساس مشترکی بین ماست. حضور در المپیک در کنار هم به عنوان نماینده بریتانیا. ما در کنار یکدیگر تلاش کردیم تا بزرگترین دستاورد‌های ورزشی را به دست آوریم و من از این موضوع هیجان زده بودم. وقتی دیدم که سر کریس هوی یا اندی مورای مدال طلا آوردند، به همان اندازه خوشحال شدم که جس انیس و مو فاراه در المپیک مقام کسب کردند.

تصمیم اینکه آیا جدا شوید یا بمانید، البته با شماست. نمی‌خواهم بگویم که چه کار کنید ولی تصمیم شما، تاثیر بزرگری در تمامی کشور‌های بریتانیا خواهد داشت. می‌خواهم به شما بگویم که چقدر ما به رابطه ی با شما اهمیت می‌دهیم، البته بدون توجه به اینکه رای شما چیست. با این حال، امیدوارم شما رایی دهید تا روابط تاریخیمان را تازه کنیم، روابطی کرد طول قرن‌ها، موفقیت آمیز بوده و تاثیر زیادی بر جهان داشته است.

چیزی که مارا متحد کند بسیار زیباتر از چیزیست که مارا جدا کند، بیایید با هم امتحان کنیم.

دیوید بکام"

آی اسپورت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها