نماینده جنبش حماس در تهران خبر داد:

ورود کمک های ایران به غزه از مرز مصر

خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نمایشگاه عکس کودکان غزه گفت: مقام های مصری به ما اعلام کرده اند که کمک های بشردوستانه ایران به نوار غزه دو روز پیش از طریق مرزهای این کشور وارد این منطقه شده است .
کد خبر: ۷۱۷۴۱۲
ورود کمک های ایران به غزه از مرز مصر

نماینده حماس در تهران ضمن تشکر از حمایت ها و کمک های ایران به مردم و مقاومت فلسطین افزود: حمایت های ایران از فلسطین و مقاومت چیز جدیدی نیست، ایران و مقاومت فلسطین هر دو در یک سنگر با رژیم صهیونیستی می جنگند و این رژیم نه تنها فلسطین و ایران، بلکه کل جهان اسلام را تهدید می کند .

وی در خصوص واکنش سازمان ملل و نهادهای بین المللی به جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه اضافه کرد: سازمان ملل از سال 1948 میلادی تاکنون ده ها قطعنامه و بیانیه در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیسیتی صادر کرده، اما این محکومیت ها نتیجه ای عملی در بر نداشته است. در جنگ 22 روزه گلدستون رییس کمیته حقیقت یاب سازمان ملل در خصوص مسایل مربوط به حقوق بشر گزارشی 400 صفحه ای تهیه کرد، اما در نهایت وی ناچار به استعفا شد و این گزارش ها نیز نتیجه ای در پی نداشت، زیرا بسیاری از کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی جانبداری می کنند.

قدومی خاطر نشان کرد: به این دلیل ما نگاهی منفی به سازمان ملل داریم و این سازمان باید تصویر خود در ذهن ملت فلسطین را با اقدام های عملی تصحیح کند .

نماینده حماس در خصوص اقدام های مقاومت در راستای جنگ سیاسی ضد رژیم صهیونیستی گفت: ما اسناد زیادی جمع آوری کرده ایم که ثابت می کند، این رژیم مرتکب جنایت جنگی شده است. ما این اسناد را تحویل دادگاه کیفری بین الملل می دهیم. تلاش های ما باعث شده تا صهیونیستها منزوی شوند و برخی نظامیان و مقام های سیاسی رژیم صهیونیستی به آسانی نتوانند به برخی کشورها بروند، زیرا در این کشورها علیه آن ها اقامه دعوی شده و آن ها به دلیل جنایت علیه مردم فلسطین محکوم شده اند، اما به هر حال واقعیت این است که برخی کشورها و دولت های غربی از این رژیم جانبداری می کنند.

وی افزود: صهیونیست ها سعی می کنند نبرد ما با آنان را نبردی دینی نشان دهند و این در حالی است که ما با دین یهود، ستیزی نداریم و با یهودی ها نمی جنگیم بلکه ما با صهیونیست ها و اشغالگران و قاتلان کودکان و زنان فلسطینی می جنگیم .

وی با تاکید بر اینکه مساله فلسطین مهم ترین مساله سیاسی جهان اسلام است، گفت: نباید مسایل حاشیه ای ، ما را از این مساله دور کند ، این مساله باید در اولویت ما باقی بماند و هیچ گاه نباید دشمن صهیونیستی را فراموش کنیم .

نمایشگاه عکس کودکان غزه از 19 شهریور به همت مسوولان دانشکده خبر و با همکاری سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در دانشکده خبر تهران آغاز به کار کرده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

مسوولان برگزاری این نمایشگاه اعلام کردند: با وجود هجمه های پیاپی به نوار غزه و کشتار افراد بی گناه، کودکان این منطقه با امیدواری و با شوق تمام به زندگی خود ادامه می دهند و ترسی از اشغالگران صهیونیست ندارند و روح امید به آینده همچنان در آن ها زنده است. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها