
نلو وینگادا پس از شکست 4 بر یک تیم ملی امید ایران مقابل تیم ملی ویتنام در نشست خبری حاضر شد و در مورد شرایط این بازی گفت: اول دوست دارم که به تیم ملی ویتنام تبریک بگویم که امروز خیلی بهتر از ما بازی کردند و به برتری رسیدند.
وی ادامه داد: واقعا من شرم دارم که بگویم امروز چه اتفاقی برای تیم من رخ داد، نه به خاطر باختن. در فوتبال باخت، تساوی و برد وجود دارد،اما آنچه که باعث شرم می شود نحوه باختن ما و اتفاقاتی بود که عامل این شکست سنگین برای ما شد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند