مجید صالحی به دلیل مراقبت از فرزندان دو قلویش، قرارداد جدیدی نبسته است.
کد خبر: ۷۱۷۲۰۷
دوقلوها مجید صالحی را خانه نشین کردند

بازیگر سریال «باغ سرهنگ» درباره اوضاع حال و احوال این روزهایش گفت: این روزها مشغول نگه داری از فرزندانم هستم و به دلیل این نگه داری نتواستم در پروژه ای جدیدی حضور داشته باشم. البته فیلم سینمایی «مجرد چهل ساله» به کارگردانی شاهین باباپور را برای اواسط آبان ماه آماده اکران دارم. قصه «مجرد چهل ساله» درباره فردی است که برای بدست آوردن خانم دکتری مجبور می شود کار بزرگی را انجام بدهد. فیلم سینمایی «استراحت مطلق» ساخته عبدالرضا کاهانی از دیگر کارهای آماده اکرانم است؛ گرچه هنوز خبری از تاریخ دقیق آن برای اکران مشخص نیست. «استراحت مطلق» درباره آدمی است که در کارخانه پرورش کرم کار می کند و ترانه علیدوستی، بابک حمیدیان، امیر شهاب رضویان و رضا عطاران بازیگران اصلی این فیلم هستند.
صالحی درباره کارهای پیشنهاد شده اش گفت: چندین کار سینمایی پیشنهاد شده داشتم که به دلیل نگه داری از فرزندانم تصمیم گرفتم برای مدتی در پروژه ها حضور نداشته باشم.

/Media/Image/1391/11/10/634950599413092184.jpg

او درباره اوضاع پروژه های سینمایی و تلویزیونی توضیح داد: کارهای قوی و پربیننده که توانست مخاطب را جذب کند، از نظر من فیلم و سریال هایی چون: «ردکارپت»، «طبقه حساس» و«مدینه» ساخته سیروس مقدم بود. کارهای خوب کم پیدا می شود و کارهایی که کیفیت پایینی دارد بیشتر در حال پخش است و امیدوارم عدهای که میخواهند کاری را شروع کنند، اول به محتوای درست فیلمنامه پی ببرند تا اثر بتواند مانند سریال «مدینه» مخاطب خودش را پیدا کند. بازیگر و کارگردان سریال های «سه در چهار» و «موج و صخره» درباره وضعیت پرداخت دستمزدها گفت: خدارا شکر می کنم که من برای پرداخت تا الان مشکلی نداشتم، ولی متاسفانه 5 سالی است که برآوردها در سینما و تلویزیون تغییر نکرده حتی پایین تر آمده است. همه جنس ها بالا رفته و دستمزد ما بازیگران پایین آمده، به خصوص بچه های پشت صحنه که با توجه به عشق و علاقه شان سختیهای کار را تحمل میکنند، ولی در آخر کار مقدار کمی پول دریافت می کنند. ما بازیگران در ساعت خاصی آفیش هستیم و کارمان را جلوی دوربین انجام میدهیم، اما دوستان پشت صحنه تا وقتی که کار اتمام پیدا نکند، مشغول کار هستند. امیدوارم هرچه زودتر این قضیه تمام شود تا کسانی هم که با علاقه وارد این حرفه شدند تا آخرش با ما همراه باشند و از راهنمایی های ما استفاده کنند. او ادامه داد: افراد زیادی هستند که در مورد گرفتن دستمزدهای بالا بازیگران صحبت می کنند و توصیه ام به آن عده این است که هیچ وقت در کار هم دخالتی نداشته باشیم و همدیگر را تخریب نکنیم. ما بازیگران باید پشت همدیگر باشیم تا بتوانیم کارهای خوب و محکم تحویل مخاطبان بدهیم.

وی درباره پیشنهاد های جدید تئاتر گفت: امسال دو نمایشنامه عالی از تئاتر به من پیشنهاد شده که با توجه به شرایط به دنیا آمدن فرزندانم، نتوانستم در آن حضور پیدا کنم، اما می خواهم بعد از گذشت سه ماه از سن فرزندانم در تئاتر هم حضور متفاوتی داشته باشم.

مجید صالحی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش «دکتر جوشکار» آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون طنز بازی کرد. خیلی زود با شخصیت «مجید دلبندم» مشهور شد و با این روند به برنامه های دیگر ادامه پیدا کرد. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها