داود میرباقری که این روزها در حال انتخاب بازیگران سریال جدید خود برای شبکه نمایش خانگی است، قصد دارد از بازیگری که نقش اصلی را در مجموعه «مختارنامه» برای او بازی کرده بود، بهره بگیرد.
کد خبر: ۷۱۵۹۶۹
عرب نیا، گزینه اصلی سریال جدید میرباقری
«ماه تی تی» عنوان سریال جدید میرباقری پس از «شاهگوش» در شبکه ویدیویی است و طبق شنیده های خبرنگار ما، با حضور فریبرز عرب نیا برای ایفای نقش اصلی، مذاکرات نهایی صورت گرفته است.

البته این بازیگر هم اکنون در سفر آمریکا به سر می‌ برد،‌ ولی گویا با توجه به اصرار میرباقری برای حضور او در این مجموعه ویدیویی، سازندگان نقش اصلی را از هم اکنون برای او کنار گذاشته اند.
ضمن آنکه برای تعدادی از سایر نقش ها، قرار است از هنرجویان آموزشگاه های بازیگری استفاده شود. نقش اصلی این سریال که فضایی تاریخی و فانتزی دارد، یک سردار دوران مغول است که در عصر خود طلسم شده و طی اتفاقی، توسط یک باستان شناس در دوره معاصر از خواب چندین ساله بیدار می‌شود. او قصد دارد نامزد خود ماه تی تی را از چنگ مغولان نجات دهد و برای رسیدن به این هدف، زنان بسیاری را که شباهت زیادی با ماه تی تی دارند، به خیال خود نجات می دهد.
باتوجه به آنکه عرب نیا نیز در جریان ساخت «مختارنامه» آموزش های زیادی را برای ایفای نقش مشکل مختار ثقفی از سر گذرانده، قطعاً آماده ترین گزینه برای نقش قهرمان مرد سریال «ماه تی تی» خواهد بود. مگر آنکه بحث های حاشیه ای نظیر دستمزد یا ... حضور او را منتفی کند که با نظر به رابطه خوب او با میرباقری، این امر بعید خواهد بود.
(بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فروزان
United States
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
۰
۰
با سلام بهترین گزینه برای نقش اصلی، آقای فریبرز عرب نیا میباشد

نیازمندی ها