شبکه‌های تلویزیونی در هفته دفاع مقدس سه سریال را به روی آنتن می‌برند.
کد خبر: ۷۱۴۸۳۹
تدارک 3 سریال برای هفته دفاع مقدس

در نشست امروز دبیر پروژه‌های دفاع مقدس تلویزیون با خبرنگاران، از سریال‌های «کیفر»، «معراجی‌ها» و «39 هفته» به عنوان مجموعه‌های مناسبی تلویزیون در هفته دفاع مقدس نام برده شد.

بر این اساس سریال «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

سریال «معراجی‌ها» بیش از 30 بازیگر دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: «قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند. همین آغاز قصه‌ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند».

محمدرضا شریفی‌نیا، رضا رویگری، حمید لولایی، مهران رجبی، غلامحسین لطفی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، سیدجواد هاشمی، سید مهرداد ضیایی، کاوه خداشناس و امیر نوری از جمله بازیگران این سریال هستند.

شبکه دو سریال «کیفر»، ساخته حسین تبریزی را پخش می‌کند.

/Media/Image/1393/04/27/635412788723034319.jpg

سریال «کیفر» در شش قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه دو آماده شده است. کامبیز دیرباز، تیرداد کیایی، امیر دژاکام، محسن افشانی، علی سلیمانی، فریبا کوثری، فریبا متخصص، اتابک نادری، سیروس همتی، داود شیرعلی، فریبا طالبی، مینا دلشاد و حمید شریف‌زاده از بازیگران این سریال مناسبتی هستند.

«کیفر» به روایت زندگی دو دوست می‌پردازد که در اوج رفاقت به واسطه‌ی اتفاقی که برایشان می‌افتد مجبور به انتخاب می‌شوند و به گذشته خود برمی‌گردند.

/Media/Image/1393/05/18/635432160285698312.jpg

«39 هفته» هم از شبکه تهران به روی آنتن خواهد رفت.

این سریال روایتی عاشقانه از سال‌های حماسه، دفاع و قصه‌ی فاصله‌هاست. امیرعلی معلم جوان مدرسه ای قدیمی در محله شمیران پس از یک ماه زندگی عاشقانه با عاطفه به جبهه می‌رود. عاطفه روزها رو به امید بازگشت همسرش با مرور خاطرات تلخ و شیرین طی می کند تا اینکه اولین نامه امیر علی به او می‌رسد و عاطفه وارد مرحله‌ی جدیدی از زندگی می‌شود.

در ساخته مرتضی احمدی هرندی، مجید مظفری، داریوش کاردان، مریم معصومی، امین ایمانی، مجید واشقانی، اصغر نقی‌زاده، فرج‌الله گل سفیدی، امیر غریب‌زاده ولادن سلیمانی بازی کرده‌اند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها