جام جم ورزشی: اخباری که از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد حاکی از آن است که قرار نیست اسپانسر طی روزهای آینده مبلغی را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند.
کد خبر: ۷۱۴۷۳۹
تا اطلاع ثانوی در پرسپولیس از پول خبری نیست

اگرچه علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در طول هفته جاری اسپانسر باشگاه به تعهداتش عمل کرده و چکی که هفته گذشته برگشت خورده را نقد خواهد کرد اما اخباری که از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد حاکی از آن است که قرار نیست اسپانسر طی روزهای آینده مبلغی را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند.

به گزارش ورزش سه اسپانسر باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال این است تا از نام و لوگوی این باشگاه استفاده مالی کرده و درآمدزایی کند اما حضور اسپانسرهای قبلی از جمله شرکت اس آی اس و بانک رسالت باعث شده تا اسپانسر فعلی باشگاه مدعی باشد که نمی تواند به رقم حضور این دو شرکت ( به عنوان اسپانسرهای قبلی) درآمدزایی خوبی داشته باشد.

از سوی دیگر حامی مالی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که درآمدزایی پرسپولیس از حضور درمسابقات لیگ چهاردهم از حق پخش تلویزیونی گرفته تا بلیت فروشی و تبلیغات دور زمین به واسطه هزینه ای که انجام می دهد به او برسد. اما هنوز علیرضا رحیمی با این موضوع موافقت نکرده است، همین مسائل باعث شده تا اختلاف بین رحیمی و اسپانسر باشگاه را به سمت بی پولی سوق دهد. در این میان اگرچه سخنگوی باشگاه پرسپولیس و خود رحیمی در مصاحبه هایشان سعی می کنند تا اوضاع را آرام جلوه داده و حتی تاکید کردند که در هفته جاری مبالغ مناسبی از سوی اسپانسر به باشگاه تزریق خواهد شد اما به نظر نمی رسد این اطمینان خاطر دردی را از پرسپولیس دوا کند.

این در حالی بود که «ورزش سه» چند روز قبل طی خبری اختصاصی از احتمال تغییر اسپانسر باشگاه خبر داد، خبری که هر چه می گذرد احتمال آن بیشتر می شود. در این میان باید دید بالاخره شرط و شروطی که اسپانسر تعیین کرده محقق می شود یا خواسته های مدیرعامل باشگاه. اما هر چه هست منابع خبری ما درباشگاه پرسپولیس گواهی می دهند که وضعیت پرسپولیس و اسپانسر طی یک ماه آینده مشخص خواهد شد. به این معنی که یا طرفین به توافق می رسند یا از بین اسپانسر و رحیمی یک طرف باید صندلی اش را خالی کند.

ورزش سه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها