20 پرونده علیه باشگاه های فوتبالی ایرانی در فیفا وجود دارد

محکومیت استقلال به پرداخت یک میلیون دلار

جام جم ورزشی: پرونده‌های در جریان پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا به عدد 14 رسید!
کد خبر: ۷۱۴۶۴۷
رکورد پرسپولیس با 14 شکایت در فیفا

با شرایط موجود می‌توان سرخپوشان تهرانی را می‌توان فعال‌ترین تیم‌ها در کمیته انضباطی فیفا دانست.

پرسپولیسی‌ها در حال حاضر با 14 پرونده که شامل پرونده ژوزه مانوئل و سه تن از دستیارانش، سکوبرت، ولاتکو، مارکو سپانوویچ، ممدو تال، هروه اوساله بعنوان شاکی و مانوئل و سه دستیارش و ممدوتال به عنوان متشاکی مجموعا 14 پرونده در فیفا دارد و روزهای شلوغی برای کارمندان آن به وجود آورده است!

ممدوتال، مدافع بورکینافاسویی سابق پرسپولیس ادعا کرده 120هزار دلار از این تیم طلبکار است و ولاتکو و مارکو نیز ادعای 50هزار دلاری خود را طبق شکواییه‌ای به فیفا ارجاع داده‌اند. سکوبرت نیز به عنوان شاکی بعدی پرسپولیس از این تیم به دلیل عدم پرداخت 25 دلار شکایت کرده است.

البته پرسپولیس هم بیکار ننشسته است و در دفاعیه‌ای ادعای مربی‌ پرتغالی و دستیارانش را رد کرد و مدعی است با توجه به مدارک موجود در رابطه با جرایم و کسر قرارداد، آنها مبلغ کمتری از این باشگاه طلب دارند. شنیده می‌شود مارکو سپانوویچ که در فصل گذشته با نظر علی دایی به این تیم ملحق شد و شماره هشت این تیم را هم بر تن کرده لایحه‌ای 40 صفحه‌ای علیه پرسپولیس به فیفا ارجاع داده است!

باید دید در شرایطی که سرخپوشان در لیگ شرایط مناسبی ندارند و بازیکنان این تیم بارها از مشکلات مالی گلایه کرده‌اند مسوولان این تیم چه تمهیدی در قبال بدهی‌ها و شکایت بازیکنان و کادرفنی سابق در فیفا می‌اندیشند.

فیفا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها