زن سارق، از تصاویر مالباخته سوء استفاده می‌کرد

زنی که با سرقت گوشی تلفن همراه یک دختر جوان و انتشار تصاویر او در اینترنت، قصد داشت مردان جوان را به خانه فساد بکشاند، از سوی پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۴۵۳۴

به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی هفته گذشته دختر جوانی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی با ارائه شکایتی عنوان کرد: وقتی از یک خودروی عبوری پیاده شدم متوجه سرقت گوشی تلفن همراهم شدم و با حضور در کلانتری موضوع را گزارش کردم.

وی افزود: هنوز چند روزی از سرقت نمی‌گذشت که از طریق تماس تلفنی یکی از دوستانم متوجه شدم، تصاویر خصوصی‌ام در یکی از شبکه‌های اجتماعی در اینترنت منتشر شده است.

وی اضافه کرد: وقتی سایت مورد نظر را بررسی کردم، متوجه شدم تصاویرم که در گوشی سرقت شده بود در اینترنت منتشر و با قرار گرفتن چند شماره تلفن از متقاضیان مرد دعوت شده بود تا در یک مهمانی شرکت کنند.

در پی این شکایت و دستور قضایی تحقیقات پلیس در این ارتباط آغاز و ماموران دو روز پیش ردپای یک زن را در راه‌اندازی این سایت مشاهده و او را در یکی از محله‌های مشهد دستگیر کردند.

زن متهم با انتقال به پلییس فتا گفت: روز حادثه وقتی با شاکی در یک خودرو به عنوان مسافر سوار شدم. او گوشی‌اش را جا گذاشت و من نیز گوشی را سرقت کردم.

متهم اضافه کرد: سپس با راه‌اندازی یک سایت در شبکه اجتماعی و قرار دادن تصاویر مالباخته در آن شماره‌های خودم را کنار آن درج کردم تا مردان را به خانه‌ام که یک مرکز فساد است، بکشانم.

با اعتراف متهم وی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها