فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «سرپرست بچه‌ها»، «شیشه پاک کن»، «من و اسب آبی»، «برگشت ناپذیر»، «جزیره اسرارآمیز»، «تحفه هند» و «زمانی برای شکفتن» هفته آینده روی آنتن شبکه سه می رود.
کد خبر: ۷۱۳۴۳۳
پخش کمدی‌های نورمن ویزدم از تلویزیون

فیلم سینمایی «سرپرست بچه‌ها» با نام لاتین One Good Turn شنبه، 15 شهریور ماه ساعت 16:15 از شبکه سه پخش می‌شود این فیلم محصول انگلیس سال 1954 به کارگردانی جان پدی کاراسترز است.
در خلاصه این فیلم با بازی نورمن ویزدم، جون رایس و شرلی آبیکر آمده است: نورمن به عنوان مستخدم در پرورشگاه کودکان کار می کند و تمام بچه ها و کارکنان علاقه خاصی به او دارند از طرف دیگر یکی از اعضای هیئت مدیره قصد دارد زمین پرورشگاه را به یک کارخانه دار بسپارد ، به همین منظور اعضای هیئت مدیره همراه کارخانه دار قصد بازدید از پرورشگاه را دارند که ...
فیلم سینمایی «شیشه پاک کن» به کارگردانی جان پدی‌کاراستیرز، محصول ۱۹۵۶ انگلستان است و در آن نورمن ویزدم، مارین سوانسون، جری دزموند، کالین گوردون، گیل دیکسون و مایکل وارد ایفای نقش کرده اند. در داستان این فیلم کمدی آمده است:
نورمن برای شست و شوی پنجره‌های بی‌شمار کاخ یک لرد به کار گمارده می‌شود. پس از آنکه آدم‌ ربایان وارث خاندان لرد را که پسربچه‌ای بازیگوش است، گروگان می‌گیرند و نورمن ... .
این فیلم یکشنبه، 16 شهریور ساعت 11:00از شبکه سه سیما پخش می شود.

/Media/Image/1393/04/07/635395891417171751.jpg
فیلم سینمایی «من و اسب آبی» I'm for the Hippopotamus به کارگردانی ایتالو زینگارللی محصول 1979، یکشنبه - 16 شهریور - ساعت 15:45 روانه آنتن شبکه سه می‌شود.
این فیلم روایت تام و پسر عمویش اسلیم است که در آفریقا زندگی می‌کند و برای کمک و نجات جان حیوانات آن منطقه به آنجا رفته و جلوی مرد قاچاقچی و زورگوی منطقه را می‌گیرند. بازیگرانی چون ترنس هیل- بود اسپنسر، جو بونر، می دیامینی، دان جارجنز در این فیلم بازی کرده‌اند.
فیلم تلویزیونی «برگشت ناپذیر» پنجشنبه، 20 شهریور ساعت 10:45 از شبکه سه پخش می‌شود این فیلم محصول 1391 ایران به کارگردانی امیر احمد انصاری است.
در خلاصه این فیلم با بازی حشمت آرمیده، محسن نجفی، شاهرخ استخری، علیرضا کمالی، امیرحسین صدیق، ماه‌چهره خلیلی، آمده است: جلالی کارخانه داری است که در کارخانه او پسری بنام مرتضی کار میکند که از او میدزدد و به کارگران بیچاره و افراد ندار میدهد و اما جلالی که متوجه شده برای او پاپوش درست می‌کند و مرتضی را 5 سال به زندان می‌اندازد. تنها کسی که از او حمایت می‌کند جواد دوستش است که او هم در آن کارخانه کار می‌کند. بعداز آزادی مرتضی که به فکر انتقام است نزد دوستش امیر حسین که پسر با ایمانی است، می‌رود و ...
فیلم سینمایی «جزیره اسرارآمیز» به کارگردانی راسل مالکاهی جمعه، 21 شهریور ماه ساعت یک بامداد روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
در خلاصه این فیلم با بازی کایلی مک ‌لاکلان، گابریل آنور و پاتریک استوآرت آمده است: در اوایل جنگ داخلی آمریکا، چند آمریکائی با یک بالن فرار می‌کنند و به طور اتفاقی در جزیره‌ای مرموز فرود می‌آیند که دارای شرایط خطرناک با حیواناتی عجیب و غول پیکر است. فردی به نام کاپیتان نمو که یک مخترع است در آنجا زندگی می‌کند و با کشیدن یک دیوار عظیم به دور خانه خود، خودش و خدمتکارش جوزف را در منطقه امنی قرار داده است.
این فیلم محصول 2005 آمریکا و برداشتی دیگر از داستان جزیره اسرار آمیز اثر ژول ورن است.
فیلم سینمایی «تحفه هند» به کارگردانی محمد رضا زهتابی، جمعه، 21 شهریورماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
این فیلم روایتگر داستان جوانی به نام حسن است که به خاطر بیکاری به هر کاری ، حتی دزدی دست می زند تا اینکه دایی او برایش چند محل مختلف کار پیدا می کند اما حسن سر هیچ کاری دوام نمی آورد تا اینکه بالاخره حسن به عنوان شاگرد حجره ی حاجی به کار مشغول می شود و در همین هنگام به فرنگیس دختر آقای زمانی که از همسایگان حاجی است علاقمند می شود. حاجی به علت زرنگی حسن به او پیشنهاد وارد کردن 10 تن چای از هند را می دهد که چای ها به نام حسن وارد شود اما سود آن نصف شود، در پی قبولی این پیشنهاد از طرف حسن، آقای زمانی با اغفال او، تصمیم کلاهبرداری از حاجی می گیرد و در مقابل به حسن قول دختر خود را می دهد اما فرنگیس حاضر به ازدواج با یک کلاهبردار نمی شود و...
در این فیلم ایرانی محصول 1373، بازیگرانی چون حمیده خیرآبادی، شهلا ریاحی، اکبر عبدی بازی می‌کنند.
فیلم تلویزیونی «زمانی برای شکفتن» به کارگردانی جهانبخش سلطانی، جمعه، 21 شهریور ماه ساعت 19:30 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه این فیلم با بازی رضا رویگری ، سیاوش طهمورث، بهار صالح نیا و .. آمده است : این فیلم قصه دو پهلوانی است که برای کسب بازو بند پهلوانی مبارزه می کنند. سید تقی شریف زاده در این نبرد مانند دفعات پیش تقی گوران را خاک می کند و بازوبند پهلوانی را می گیرد ، ولی گوران برای انتقام گرفتن از این پهلوان خوش نام سعی به اغفال فرزند وی می کند. گوران طی یک عمل حساب شده دخترش را با امیر علی آشنا می کند و از این طریق سعی می کند زورخانه را از دست وی در بیاورد و ....
این فیلم محصول 1392 ایران به تهیه‌کنندگی جواد شمقدری است. (روابط عمومی شبکه سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها