رخشان بنی اعتماد با اشاره به حضور فیلم «قصه‌ها» در جشنواره ونیز گفت: «مهم این بود که فیلم بدون حواشی درباره چگونه ساخته شدن و دریافت پروانه نمایش دیده شود و ابداً نمی‌خواستم که تکرار این مشکلات روی نگاه تماشاگران فیلم اثر بگذارد.»
کد خبر: ۷۱۳۲۴۷
گزارش 20:30 علیه کارگردان زن سینمای ایران

کارگردان زن سینمای ایران با امیدواری از مشکلاتی که پیرامون فیلمش ایجاد شده صحبت کرد: «خوشبختانه چون قرار است فیلم به زودی در ایران اکران شود، صحبت راجع‌به مشکلات زمان ساخت فیلم لزومی ندارد.»

این در حالی است که برنامه 20.30 تلویزیون چهارشنبه شب موضعی به شدت انتقادی علیه این فیلم گرفت و این فیلم را سیاه نمایی محض دانست.

گزارش 20:30 تلویزیون علیه کارگردان زن سینمای ایران

این بخش خبری با پخش تصاویری از رخشان بنی اعتماد به جمله ای از این کارگردان در جریان جشنواره فیلم فجر پارسال اشاره کرد که وی گقته بود از مادر زاییده نشده کسی که جلوی فیلمسازی مرا بگیرد. همچنین صحبت های یکی از منتقدان برنامه «هفت» را در تقبیح این فیلم در جریان جشنواره فجر بازپخش کرد. همچنین بخش هایی از گفت و گوی خبرنگار باشگاه خبرنگاران با وزیر ارشاد با موضوع اینکه چرا چنین آثاری امکان نمایش در جشنواره های خارجی را پیدا می کنند در این بخش خبری پخش شد که وزیر ضمن انتقاد از این امر، این پرسش را مطرح کرد که چرا اصولا مجوز ساخت به چنین فیلمهایی داده شده است که اشاره غیر مستقیم به دولت قبل داشت. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها