فیلم‌های جدید فرهادی، پوراحمد، موتمن، تبریزی و عطاران در دست تولید است

کارگردان‌ها مشغول کارند

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی از اصلاح برخی قسمت های فیلم سینمایی «ˈرستاخیز» خبر داد و اعلام کرد: با توجه به اخذ پروانه نمایش، به احتمال زیاد این فیلم همزمان با ماه محرم اکران خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۲۷۵۱
«رستاخیز»ˈ محرم امسال اکران می شود

پس از پخش فیلم سینمایی ˈرستاخیزˈ در سی و دومین جشنواره فیلم فجر و برخی شبهات درباره این فیلم مبنی بر نمایش چهره حضرت ابوالفضل(ع)، پس انجام اصلاحات لازم و برخی تغییرات که در پی اعمال نظر مراجع صورت گرفت، موفق به دریافت پروانه نمایش شد.

این فیلم مراحل آماده سازی را پشت سر گذاشته و یکی از فیلم های متقاضی اکران فصل پاییز است که احتمالا پس از اتمام نمایش و کف فروش فیلم ˈآرایش غلیظˈ درگروه سینما استقلال به نمایش در خواهد آمد.

پیش از این اعلام شده بود نمایش عمومی ˈرستاخیزˈ منوط به تغییرات در بخش هایی از این فیلم است که وزیر ارشاد نیز در آخرین اظهار نظر خود درباره ˈرستاخیزˈ عنوان کرده بود که این فیلم بدون اعمال تغییرات به نمایش عمومی در نخواهد آمد.

فیلم سینماییˈرستاخیزˈ درباره واقعه عاشورا است که با همراهی ˈبکیرˈ فرزند حر ابن یزید ریاحی به قیام امام حسین (ع) و متن حوادث واقعه عاشورا می پردازد.

این فیلم مقطع زمانی مرگ معاویه تا قیام امام سوم شیعیان را به تصویر می کشد.

فیلم برداری پروژه ˈروز رستاخیزˈ 16 بهمن ماه سال 88 همزمان با اربعین حسینی در شهرستان بم آغاز و پس از طی بیش از 250 جلسه فیلم برداری در شهرهایی چون شهداد کرمان، اصفهان، شاهرود، رباط کریم و تهران نهایتا 12 دی ماه 89 به پایان رسید.

در این فیلم بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، حسین پورشیرازی، فرهاد قائمیان، آرش آصفی، بابک حمیدیان، بهادر زمانی، انوشیروان ارجمند، سعید علیپور، علی عباسی، محمود محکمی، مهتاب کرامتی، شقایق فرهانی، لیلا بلوکات، زهره حمیدی و ... ایفای نقش کرده اند. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها