کودکان کویر ایران در جشنواره صربستان

انیمیشن کودکان کویر به عنوان اثر برگزیده هیات داوران جشنواره انیمیشن بلگراد، به بخـــش نهایی این جــشنواره راه پیدا کرد.
کد خبر: ۷۱۲۶۸۳

به گزارش روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا، انیمیشن کودکان کویر در بخش نهایی جشنواره بلگراد با آثار برتر دیگر کشورهای جهان در بخش مسابقه رقابت می‌کند.

سعادت رحیم‌زاده، نویسنده و کارگردان کودکان کویر درباره این انیمیشن گفت: تازگی در شیوه روایت فیلم از دیگر ویژگی‌های این مستند است. کودکان کویر به شیوه مستند ساخته شده و احتمالا از این بابت مورد توجه داوران قرار گرفته است.رحیم‌زاده درباره این انیمیشن اظهار کرد: کودکان کویر قسمتی از مجموعه زمزمه‌های سرزمینم است که زندگی و آداب و رسوم، جغرافیا، پوشش و لباس، کسب و پیشه و ویژگی‌های قومی مردمان کویرنشین ایران یعنی بلوچ‌ها را به تصویر کشیده است.همچنین امروز یک قسمت از مجموعه انیمیشنی افسانه موزه‌ها، با موضوع مردم شناسی، ساعت 12 و 25 دقیقه از شبکه پویا پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا، قسمت مردم‌شناسی انیمیشن افسانه موزه‌ها، همزمان با روز بزرگداشت فرهنگ مردم به نمایش درمی‌آید.

افسانه موزه‌ها که اولین مجموعه انیمیشنی درباره موزه‌های ایران است، در 13 قسمت به کارگردانی امین یاوری مقدم و تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

موضوع انیمیشن افسانه موزه‌ها درباره یک گروه فیلمسازی است که برای تولید فیلمی از گنجینه‌های موجود در موزه‌ها، به سراغ یکی از اشیای شاخص موجود در موزه‌ها می‌روند و داستان ایجاد و نحوه نگهداری این شیء را از زبان خود شیء می‌شنوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها