مستند شوک، فردا با موضوع شهرت و معروف شدن از شبکه سه پخش می‌شود. در این برنامه با عادل فردوسی‌پور و داریوش فرضیایی در این‌باره گفت‌وگو می‌شود.
کد خبر: ۷۱۲۴۵۵
فردوسی‌پور و عمو پورنگ از «شهرت» می‌گویند

فرشاد شکیبی، تهیه‌کننده مستند شوک در این باره به جام‌جم گفت: در بخش دوربین مخفی این برنامه با برخی علاقه‌مندان به سینما و شهرت صحبت می‌شود و در بخش‌های دیگر نیز سراغ آموزشگاه‌های سینمایی و وعده و وعیدهای آنها می‌رویم.

شکیبی خاطرنشان کرد: در این برنامه به روال گذشته سراغ افراد معروف از جمله عادل فردوسی‌پور، مهدی سلوکی، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و یوسف علیخانی رفته‌ایم و با آنها درباره تبعات شهرت صحبت کرده‌ایم.

وی درباره برنامه‌های آینده این مجموعه توضیح داد: در قسمت‌های بعدی مستند شوک سراغ سوژه‌هایی مانند مصرف شیشه و روانگردان‌ها، مصرف مواد مخدر صنعتی، فالگیری، بحران کم‌‍‌آبی، زمین‌خواری، نگهداری از حیوانات و تخریب محیط‌زیست خواهیم رفت.

مستند شوک کاری از گروه اجتماعی شبکه سه است که چهارشنبه‌ها از این شبکه پخش می‌شود. این مستند اجتماعی با رویکرد بررسی آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف، دغدغه‌های اجتماعی روز را آسیب‌شناسی و در گفت‌وگو با کارشناسان واکاوی می‌کند. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها