علی اوسیوند و پولاد کیمیایی در مستند «شوک» پای ناگفته‌های مصرف‌کنندگان ماده مخدر شیشه می‌نشینند.
کد خبر: ۷۳۶۷۸۰
پرسش‌های پولاد کیمیایی از معتادان شیشه‌ای
در قسمت‌های جدید مجموعه مستند "شوک" که به آسیب‌ها و تبعات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه اختصاص دارد، آیتمی ویژه گفت‌و‌گوی هنرمندان با مصرف‌کنندگان این ماده در نظر گرفته شده است.

فرشاد شکیبی، تهیه‌کننده این مجموعه مستند با اعلام این خبر گفت: در دو قسمت ابتدایی این مجموعه علی اوسیوند و پولاد کیمیایی به عنوان پرسشگر با مصرف‌کنندگان شیشه به گفت‌وگو می‌پردازند.

وی افزود: در این بخش که تقریبا مدت زمان 10 دقیقه از کل برنامه را به خود اختصاص می‌دهد، هنرمندان حلقه رابطی میان مردم و افراد مصرف کننده برای بررسی وضعیت زندگی و کالبد شکافی دلایل روی آوردنشان به اعتیاد، ترک این ماده یا درگیری فعلی با آن هستند.

این تهیه‌کننده با مطلوب ارزیابی کردن این شیوه از گفت‌وگو خاطرنشان کرد: با توجه به کلاکت‌های ضبط شده اجرای خوب و گفت و گوی جالب توجه این دو هنرمند با مصاحبه شوندگان بسیار خوب و تاثیرگذار شده و به فضای دراماتیک این قسمت‌ها کمک شایانی کرده است.

تازه‌ترین قسمت مجموعه مستند "شوک" با موضوع شیشه و زیان‌ها و آسیب‌های فردی و اجتماعی مصرف آن سه‌شنبه، 20 آبان ماه بعد از اخبار شبانگاهی شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها