پس از اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر معرفی مدارس غیر انتفاعی که بیش از حد ممکن برای ثبت نام دانش آموزان از والدین شهریه می‌گیرند، کاربر یکی از رسانه‌های خبری با ارسال تصویری از دریافت شهریه هنگفت در یکی از دبستان‌های غیر انتفاعی منطقه شهرک غرب تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۱۲۳۹۵
شهریه چندمیلیونی ثبت نام در یکی از مدارس تهران! +عکس

جام جم سرا: براساس این گزارش دبستان مورد نظر در خیابان ایران زمین قرار دارد که به والدین دانش آموزان پایه‌های چهارم و پنجم دبستان اعلام کرده است باید شهریه ۱۱ میلیونی برای سال تحصیلی ۹۳-۹۴ پرداخت کنند.

لیست جزییات شهریه اعلام شده بیشتر شباهت به منو رستوران‌ها دارد. از نکات جالب توجه این است که لیست مورد نظر بر روی سر برگ دبستان تنظیم نشده است و شکلی غیر رسمی دارد. والدین هم حق انتقال آن به خارج از مدرسه را ندارند و در مدرسه باید آن را امضا کنند و پرداخت مبالغ مورد نظر را متعهد شوند.

در این لیست (منو) که برای فرارو ارسال شده، ابتدا یک شهریه مصوب بیش از سه میلیون تومانی به عنوان شهریه پایه ذکر شده است و ذیل آن تعداد زیادی عنوان فرعی دیگر با رقم‌های نجومی ردیف شده است. در انتهای لیست هم مجموع رقم شهریه ۸ میلیون تومان اعلام شده است، اما این پایان ماجرا نیست چرا که به والدین دانش آموزان اعلام شده است که رقم هزینه غذا و شهریه نیز باید پرداخت شود که مجموعا ۱۱ میلیون تومان می‌شود.

به گزارش جام جم سرا، مسئولین دبستان ادعا کرده‌اند که این شهریه به تائید آموزش و پرورش منطقه رسیده است.


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
زهرا
United States
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
۰
۰
بچه كلاس چارم كمبریج میخواد چی كار؟!- 600/000 واسه آب معدنی؟! مگه مدرسه شیر آب نداره! -300/000 هدیه روز معلم حالاكو تا روز معلم! - 150/000 می گیرن واسه جوایز؟! :)))))
كاظمی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
۰
۰
مدیر مسئول دبستان ، ایا زمانی كه خودت محصل بودی خدایی بگو از این پول ها پرداخت می كردی ؟

نیازمندی ها