افسانه بایگان در برنامه «بچه های غزه، بچه های ایران» که همزمان از شش شبکه تلویزیونی روی آنتن می رود؛ دردآورترین فجایع تاریخ بشریت را کشتار کودکان در غزه دانست.
کد خبر: ۷۰۲۴۴۱
دردآورترین فجایع تاریخ بشریت در غزه رقم می خورد

وی تاکید کرد: امروز ساده ترین موضوع بشریت یعنی توجه به حقوق کودکان و جلوگیری از نسل کشی در غزه توسط جهانیان نادیده گرفته می شود.

وی رژیم صهیونیست اسرائیل را نوادگان خلف گوساله پرستان سامری خواند و اضافه کرد: امروز تمام افرادی که سکوت کرده اند و یا تنها در میتینگ های شیک اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کرده اند در جنایات غزه شریکند.

این بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما همچنین گفت: به عنوان یک مادر با قلبی به وسعت عشق و با تمام ساحت و عصمت عشق امیدوارم برای حمایت از کودکان غزه آغوشی گشوده شود.

وی با یادآوری روزهای بمباران های شهرهای کشورمان در طول دفاع مقدس اضافه کرد: آن روز با وجود امنیتی که می دانستیم جوانان رشیدمان برایمان فراهم آورده اند روزهای سختی بود ولی امروز غزه بی دفاع مانده است و سکوت جامعه بشری ننگی در تاریخ است.

یادآور می شود؛ برنامه «بچه های ایران، بچه های غزه» از دیروز به طور همزمان از ساعت 17 الی 19 از شش شبکه جام جم، یک، دو، تهران، پویا و آموزش پخش شده است. (روابط عمومی معاونت سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها