«مهدی هاشمی» گفت: علی‌رغم ضبط مجموعه «دردسرهای عظیم» در فصل تابستان، این سریال تابستان گرم را برای من به بهار تبدیل کرد.
کد خبر: ۷۱۱۰۶۰
مهدی هاشمی: «دردسرهای عظیم» تابستانم را بهار کرد

«مهدی هاشمی» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که این روزها سریال «دردسرهای عظیم» با بازی او از شبکه سه سیما پخش می‌شود گفت: سریال «دردسرهای عظیم» سومین کار پس «کارآگاهان» و «طلسم‌شدگان» است که با مهران مهام و ایرج محمدی همکاری کرده‌ام، البته به نظرم «دردسرهای عظیم» از دو کار قبلی بهتر است.

وی درباره تجربه همکاری‌اش با برزو نیک‌نژاد کارگردان «دردسرهای عظیم» به عنوان اولین تجربه سریال سازی‌اش خاطرنشان کرد: من سل‌های بسیاری است که برزو را می‌شناسم، شاید بگویم حدود 15 الی 20 سال پیش اولین همکاری‌ها را با او داشتم و از مهارتش در امر تصویر، اشراف به جزئیات داستان، شخصیت‌پردازی، تداوم داستان به لحاظ سینمایی همچنین ظرفیت و اخلاق او که مهم‌ترین اصل است، لذت بردم. من کارهای او را دنبال می‌کردم و نسبت به برزو نیک‌نژاد شناخت کافی داشتم.

/Media/Image/1393/05/26/635438941742684733.jpg

این بازیگر پیکسوت ادامه داد: نزدیک به 4 ماه است که در گرمای تابستان با این گروه خوب در حال همکاری هستم و سختی‌های بسیاری تحمل کردیم تا کار خوبی از کار در بیاید و مردم از آن لذت ببرند. مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» تابستان گرم را برای من به بهار تبدیل کرد.

هاشمی در پایان گفت: ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور خنک‌ترین و بهاری‌ترین تابستانی بود که تا به حال داشته‌ام و در یک حیاط بسیار سرسبز در دارآباد مشغول فیلمبرداری هستیم.

به گزارش فارس، «دردسرهای عظیم» در حال حاضر روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه سه سیما پخش می‌شود و موفقیت بسیاری در جذب مخاطب داشته است.

این سریال با بازی «جواد عزتی» ماجرای جوان نعش‌کشی را روایت می‌کند که هربار با مشکلی جدید در زندگی خود مواجه می‌شود.

در این سریال که به تهیه‌کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی ساخته شده، مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیر غفارمنش، الناز حبیبی، شهین تسلیمی و ... ایفای نقش کرده‌اند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها