منتخبان مسابقه «ستاره 20» از مرحله اول تا پایان آموزش بازیگری می بینند.
کد خبر: ۶۹۳۲۴۱
برگزیدگان «ستاره ۲۰» آموزش بازیگری می‌بینند

سهیل مقیمی مدیر مدرسه عالی هنر «پارسان» در مورد چگونگی همکاری با پروژه «ستاره 20» گفت: در حال آماده‌سازی فضای آموزشی خود برای انجام بخش اول مسابقه «ستاره 20» هستیم تا بتوانیم آموزش‌های حضوری را به علاقه‌مندان به بازیگرانی که وارد مرحله نخست شده‌اند، بدهیم.

وی با بیان اینکه در مرحله مقدماتی عده زیادی از متقاضیان فیلم های خود را در این مرکز تهیه کردند، استقبال از این مسابقه را بی نظیر و امیدبخش ورود بازیگران و چهره‌های جدید در سینما و تلویزیون دانست.

مدرسه عالی هنر پارسان با تکیه بر علوم روز سینما و هنرو برگزاری دوره‌هایی متناسب با استانداردهای بین المللی یکی از مراکز معتبر در زمینه آموزش هنرهای دیجیتال است که به عنوان حامی نسل جوان علاقه‌مند به هنر در این مسابقه بزرگ تلویزیونی شرکت دارد.

مسابقه بزرگ بازیگری «ستاره 20» به تهیه‌کنندگی رامین نواب پور نخستین مسابقه‌ای است که در شبکه نمایش روی آنتن خواهد رفت.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات و مراحل این مسابقه می توانند به نشانی www.setareh20.com مراجعه کنند.

یادآور می‌شود تصویربرداری بخش‌های جنبی و مستندهای مسابقه ستاره 20 شروع شده و تصویربرداری بخش مسابقه از تیرماه آغاز و ضمن ادامه تصویربرداری، از مرداد پخش آن از شبکه نمایش آغاز خواهد شد.

«ستاره 20» یک مسابقه مستند است که هدف از اجرای آن کشف استعدادهای بازیگری است. این مسابقه مراحلی دارد و در هر مرحله استادان سینما و چهره‌های شناخته شده دنیای بازیگری علاوه بر انتخاب برترین‌ها، به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند. (روابط عمومی مسابقه ستاره 20)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
۰
۰
باسلام من در مرحله اول موفق نشدم ثبت نام كنم چگونه میتوانم در مرحله دوم ثبت نام كنم لطفا جواب دهید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها