با تحقیق درخصوص ادعای دختری که می‌گفت، خواستگارش را در بیابان کشته و سوزانده است، معلوم شد او به انگیزه نامعلومی دروغ می‌گوید.
کد خبر: ۷۰۹۳۱۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش دختر نوزده ساله‌ای با حضور در پلیس آگاهی شهرستان مبارکه اصفهان اعلام کرد جوانی را کشته و دچار عذاب وجدان شده است. با شروع تحقیقات دختر جوان گفت: مقتول نیما نام داشت و یک سال پیش در اصفهان با او آشنا شدم و وی مدتی بعد همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام آمد، اما پیش از مراسم نامزدی رفتار نیما عوض شد و به رابطه با او پایان دادم.

وی اضافه کرد: وقتی خواستگارم متوجه شد قصد ازدواج با او را ندارم مرا تهدید کرد اگر با او ازدواج نکنم تصاویر مرا در فضای مجازی منتشر می‌کند.

دختر جوان یادآور شد: پس از این تهدیدها تصمیم به کشتن نیما گرفتم. روزهای پایانی خرداد امسال نیما را به خارج از شهر کشانده و با چاقو او را کشته و جسدش را آتش زدم.

در پی اعتراف‌های دختر جوان، کارآگاهان همراه وی برای یافتن بقایای جسد مرد جوان به محل حادثه اعزام شدند و پس از جستجو بقایایی از استخوان یافته و آن را برای بررسی در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار دادند. با بررسی‌ها مشخص شد استخوان‌های کشف شده متعلق به یک حیوان است.در مرحله بعدی تحقیقات، متهم مورد بازجویی دوباره قرار گرفت و اعتراف کرد قاتل نیست و به دروغ این سناریو را برای پلیس تعریف کرده است، اما درباره انگیزه‌اش از این کار سکوت کرد.

با صدور قرار قانونی برای دختر جوان، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها