جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: به دلیل مشکلات مالکیتی بازیکنان خارجی ما تا الان یک دلار هم نگرفته‌اند.
کد خبر: ۷۰۹۰۷۹
استیلی: بازیکنان خارجی ما یک دلار هم نگرفتند

حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و ملوان گفت: هفته گذشته در اصفهان مقابل تیم خوب ذوب‌آهن با یکسری بازیکن جوان و آینده‌دار یک امتیاز گرفتیم اما بازی فردا در تهران برای ما بازی مهمی است.

وی ادامه داد: ملوان هم در بازی قبلی‌اش 3 امتیاز گرفت و خوب بازی کرد و ما از 3 بازی قبلی این تیم مقابل تراکتورسازی، پدیده و پرسپولیس آنالیز خوبی انجام دادیم و امیدوارم فردا نکات مثبت آنها را از کار بیندازیم البته ما تمرینات خوبی انجام دادیم و با وحدت تاکتیکی به دنبال 3 امتیاز بازی فردا هستیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن درباره محرومان تیمش از بازی فردا اظهار داشت: فقط مربی ما اولافیانسن که از همه کمتر حرف می‌زند در بازی با ذوب‌آهن توسط داور چهارم از روی نیمکت اخراج شد و فقط او را نداریم اما یکی دو بازیکن آسیب‌دیده هم داریم و خوشبختانه برای بازی فردا مشکلی نخواهیم داشت.

حمید استیلی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه وضعیت مالکیت باشگاه راه‌آهن چه شد گفت: مالکیت موضوع قدیمی‌ای است که برای ما هم خیلی اهمیت دارد 4 هفته از لیگ گذشته و هفته پنجم هم آغاز شده است در حالی که ما به بازیکنانمان پولی پرداخت نکرده‌ایم شاید تنها تیمی باشیم که پول به بازیکنانمان نداده‌ایم. من به بازیکنانمان مثال بازیکنان خارجی تیم را زدم. می‌دانید که بازیکن خارجی تا پول نگیرد بازی نمی‌کند اما بازیکنان خارجی ما یک دلار هم نگرفته‌اند امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود زیرا بر روی تیم ما از نظر روانی تاثیر گذاشته و اگر این مسئله حل شود شرایط تیمی ما بهتر می‌شود، بازیکنان ما پولی بابت امسال نگرفته‌اند و برخی از فصل قبل هم مبالغی طلبکارند.

وی در مورد اینکه گفته بودید مشکل مالکیتی چهارشنبه یا پنجشنبه گذشته حل می‌شود گفت: به ما هم گفته بودند که این مشکل حل می‌شود دادستانی هم در تلاش است تا این مشکل هرچه زودتر حل شود امیدوارم که این هفته این اتفاق بیفتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها