وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به انتشار برگه‌ای درباره مدرک تحصیلی رییس‌جمهور در مجلس، گفت: برخی با پخش شب‌نامه‌ها در مجلس در پی ایجاد جنگ روانی هستند. هدف این افراد این است که در هفته دولت رضایت مردم از عملکرد دولت را تحت الشعاع قرار دهند.
کد خبر: ۷۰۷۶۱۴
واعظی: روحانی بورسیه نبوده است

محمود واعظی به ایسنا گفت: آقای روحانی بورس تحصیلی نیز دریافت نکرده و مثل دیگر افراد با هزینه‌ شخصی در خارج از کشور تحصیل کرده است.

کسانی که چنین مسائلی را به عمد یا از روی ناآگاهی مطرح می‌کنند جز برهم زدن فضای موجود، هدف دیگری ندارند.

وی درباره‌ این‌که «برخی می‌گویند آقای روحانی حقوق استاد تمامی خود را دریافت می‌کند»، گفت: زمانی که ایشان پست ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک را بر عهده داشت و من معاون مرکز تحقیقات بودم، وی حقوق مربوط را با تائید هیات ممیزی دانشگاه تهران دریافت می‌کرد.

روزنامه جدید اصلاح‌طلبان روی کیوسک

سایت جهان خبر داده که قرار است روزنامه جدید اصلاح‌طلبان تحت عنوان «امتیاز» روی کیوسک بیاید. گفته شده این روزنامه نیز توسط تیم محمد قوچانی اداره خواهد شد. محمد قوچانی، سردبیر روزنامه آسمان بود که سال گذشته توقیف شد.

عارف وارد کارزار انتخابات می‌شود

محمدرضا عارف، رییس بنیاد ایرانیان در دیدار شورای هماهنگی دانشجویان اصلاح‌طلب گفت: می‌خواهیم بدون به چالش کشیدن هیچ بخشی از نظام و در چارچوب قانون اساسی وارد کارزار انتخابات شویم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: نتیجه به دعوا کشاندن انتخابات، شرکت نکردن مردم در این رویداد سیاسی است.

حاشیه‌های داغ در صحن علنی مجلس

انتخاب ناظران مجلس در هیات نظارت بر مطبوعات همچنان حاشیه ساز است و در جلسه علنی دیروز نیز تذکر ناگهانی بهروز نعمتی، نماینده اسدآباد، به درگیری لفظی برخی نمایندگان منتهی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بهروز نعمتی طی تذکری خواستار آن شد تا استفساریه نحوه انتخاب ناظران مجلس در هیات نظارت بر مطبوعات در دستور کار جلسه علنی قرار بگیرد.

او تاکید کرد: تا دیروز بهانه این بود که علی مطهری نباشد و علی مطهری استعفا کرد و گفت نامزد نیستم.

لاریجانی در پاسخ گفت: به‌نظرم قضاوت‌هایی که در رابطه با علی مطهری و نسبتشان با بنده مطرح شد خلاف بود. جمع‌بندی هیات رییسه این است که توصیه کنیم به کمیسیون فرهنگی که شما می‌توانید افراد را اضافه کنید.

اما در جریان تذکر و پاسخ نماینده اسدآباد به علی لاریجانی، در گوشه دیگری از صحن مجلس،‌ جواد جهانگیرزاده و مهدی کوچک‌زاده صحبت‌هایشان بالا گرفت و با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

روایت مجری سی‌.ان‌.ان از سفر به تهران

آنتونی بوردین، مجری معروف شبکه خبری سی.ان.ان که اوایل سال جاری به ایران سفر کرده بود، ایرانیان را مهماندوست، غذاهای ایرانی را لذیذ و رفتار مسئولان در جمهوری اسلامی را دوستانه توصیف کرده است.

به گزارش ایرنا ، به نقل از روزنامه هافینگتون پست، وی تاکید کرده است: از تفاوت بین ایران سیاسی که با خبرها می‌شنویم و ایران واقعی که ایرانی‌ها هر روز در آن زندگی می‌کنند، خشنودم.

20 سال زندان برای برادر مه آفرید

سایت انتخاب به نقل از منابع آگاه مدعی شد: مهرگان امیرخسروی، یکی از متهمان پرونده فساد کلان بانکی و برادر مه‌آفرید امیرخسروی، متهم اصلی این پرونده، به 20سال زندان محکوم شد.

براساس این گزارش، این متهم پرونده فساد کلان بانکی علاوه بر حبس، به 160 تا 170 میلیارد تومان جزای نقدی و رد مال در حق صندوق دولت محکوم شده است.

مهرگان مردادماه سال90 که برادرش بازداشت شد در ترکیه به سر می‌برد. او از همان جا به کانادا رفت و به همسر و فرزندانش پیوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
لطفاً آقای روحانی خودش راجع به مراحل تحصیلش برای مردم توضیح دهد در دوره نمایندگی دكتر خطاب می شده اما مدركش را در دهه هفتاد گرفته!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
اگه آقای روحانی بورس تحصیلی دریافت نكرده چرا خودشون نمیگن؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها