مجید انصاری، معاون پارلمانی رییس‌جمهور از برگزاری جلسه استیضاح رضا فرجی‌دانا، وزیر علوم در روز چهارشنبه خبر داد.استیضاح وزیر علوم، سه‌شنبه گذشته با 51 امضا در صحن مجلس اعلام وصول شد.
کد خبر: ۷۰۵۸۹۲
فرجی‌دانا چهارشنبه استیضاح می‌شود

وزیر دادگستری: به رأی پرونده کرسنت اعتراض می‌کنیم

وزیر دادگستری درخصوص رای پرونده کرسنت گفت: ما به این رای اعتـــراض می‌کنیم زیرا امکان دادخواهی وجود دارد؛ مراحل ابتدایی طی شده و ما در حال پیگیری موضوع هستیم.به گزارش فارس، مصطفی پورمحمدی درخصوص برخی اخبار منتشر شده مبنی بر این‌که جریمه ایران 18 میلیارد دلار است، گفت: فعلا گام اول و مرحله اول است و باید تلاش‌های حقوقی را افزایش دهیم، بنابراین من فعلا رقم را نمی‌گویم هرچند که آن را قبول نداریم.

آیت الله خاتمی: دولت پرونده مشاجرات را ببندد

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بحث های روزهای گذشته گفت: از رییس جمهور می خواهم با سعه صدر بیشتری با منتقدان برخورد کند و از دولت خواهش می کنم پرونده این مشاجره را ببندد و به مسائل اصلی جامعه بپردازد.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار سفیران و روسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور گفت: آمریکا درپی مذاکره نیست بلکه به دنبال سلطه است.

به‌ گزارش ایرنا، سید احمد خاتمی در خطبه دوم نماز جمعه تهران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار وزیر امور خارجه، سفیران و مسئولان نمایندگی های ایران در خارج از کشور بیانات مهمی در زمینه سیاست خارجی نظام مطرح کردند که منشور سیاست خارجی ماست.وی افزود: رهبری فرمودند تا وقتی وضع کنونی یعنی دشمنی آمریکا و اظهارات ظالمانه دولت و کنگره آمریکا ادامه یابد، تعامل با آنها هیچ وجهی ندارد.

درگذشت پدر شهید یاسینی

عبدالمطلب یاسینی، پدر شهیدان سرلشکر خلبان علیرضا یاسینی و رضا یاسینی صبح دیروز در هشتاد و سه‌سالگی، دعوت حق را لبیک گفت.به گزارش فارس، مرحوم یاسینی از چندی پیش به دلیل بیماری آلزایمر و عفونت ریه، در بیمارستان بستری شده بود و صبح دیروز در بیمارستان الزهرای اصفهان درگذشت.

یک مقام هلندی: شکل‌گیری داعش طرحی صهیونیستی است

یاسمین حیفی، از مقام‌های ارشد مرکز امنیت سایبری وزارت دادگستری هلند طی اظهاراتی که در روزنامه تلگراف چاپ هلند نیز انعکاس یافت، پیدایش گروهک داعش را طرحی صهیونیستی نامید.

به گزارش فارس و به نقل از روزنامه انگلیسی اکسپرس، این مقام هلندی اعلام کرده که انتشار چنین پیامی عواقب سیاسی بدی را برای وی در پیش خواهد داشت.اکسپرس در این زمینه نوشت: احتمال کنار گذاشتن یاسمین حیفی از سمتش وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها