در سریال نوروزی «سربراه» به کارگردانی سعید سلطانی

شقایق دهقان و الناز حبیبی دختران «خانه یاس» می‌شوند

سریال تلویزیونی «چشم سوم» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی، شهریور کلید می‌خورد و آرش قادری نگارش فیلمنامه این اثر را به‌عهده دارد.
کد خبر: ۷۰۷۱۴۵
«چشم سوم» برای عملیات سایبری

آرش قادری، فیلمنامه‌نویس سریال چشم سوم درباره این اثر گفت: داستان این سریال در فضای سایبری اتفاق می‌افتد، اما قصه آن ارتباطی به جرایم سایبری ندارد. در واقع داستان پلیسی و امنیتی است و فارغ از جرایم سایبری گستره‌ای از ماجراها را به نمایش می‌گذارد که فقط به ایران ختم نمی‌شود و در کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی هم رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: نگارش این سریال را در 30 قسمت یک سال پیش تمام کردم؛ البته فیلمنامه آن را سه سال پیش نوشته بودم، اما به دلیل ملاحظات امنیتی مسکوت ماند، تا این‌که قرار شد تولید شود، به همین دلیل قبل از تولید ملاحظات امنیتی زمان حال را در نظر گرفتم و تغییراتی در فیلمنامه اعمال کردم.

این فیلمنامه‌نویس با اشاره به این‌که سریال چشم سوم فقط یک اثر پلیسی محض نیست، گفت: ساختار این سریال حتما برای مخاطبان جذاب خواهد بود، ضمن این‌که باید اشاره کنم ماجراهای این سریال ارتباطی به مسائل سیاسی روز کشور هم ندارد و بدون در نظر گرفتن فضای سیاسی حاکم بر کشور آن را نوشتم.

قادری ادامه داد: این سریال قصه پیوسته‌ای دارد و جزو آثار پرشخصیت است و حدود 300 بازیگر خواهد داشت؛ البته این‌طور نیست که تمام شخصیت‌های داستان تا پایان همراه قصه باشند و هر جای داستان که ماجرای آنها تمام شود، از قصه حذف خواهند شد.

سریال «چشم سوم» شهریور کلید می‌خورد و سعید سلطانی مشغول انتخاب بازیگران است. همچنین بخش‌هایی از سریال در چند کشور اروپایی تصویربرداری خواهد شد. این سریال به سفارش سیمافیلم و با مشارکت ناجی هنر ساخته می‌شود.

رنگ شک به صدا رسید

تدوین سریال تلویزیونی «رنگ شک» به کارگردانی فریبرز عرب‌نیا و از دیگر محصولات سیمافیلم به پایان رسیده و اکنون در مرحله صداگذاری قرار دارد. عرب‌نیا با همکاری علیرضا فرساد، تدوین این سریال را به‌عهده داشته است.

در این سریال عرب‌نیا در کنار آرش مجیدی، شهرزاد کمال‌زاده، شاهرخ فروتنیان، عمار تفتی، شهرام عبدلی، معصومه آقاجانی، رضا امامی، حمیدرضا هدایتی، امیر مولوی، رضا نوری، پیام لاریان، هدایت‌الله سجادی و محمدرضا شیرخانلو بازی کرده است.

فیلمنامه این اثر را عرب‌نیا نوشته و داستان آن درباره یک افسر نیروی انتظامی است که ماموریت دارد تا وارد یک باند بسیار مخوف موادمخدر شود و به دلیل فوق‌سری بودن عملیات، تنها یکی از فرماندهان مافوق او از این ماموریت مطلع است و در این راه با مشکلات متعددی مواجه می‌شود.

برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از مدیر تصویربرداری حسن اسدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز اکبر نصیری، دستیار دوم کارگردان ارسطو خوش‌رزم، مدیر تولید مهدی بدرلو، طراح صحنه امیر شیرمحمدی، صدابردار علی گراکویی، طراح گریم محسن موسوی، اجرای گریم آفرین صادقی، پژمان بنفشه‌خواه، مدیر تدارکات پرویز کاظم‌لو، عکاس مسعود پاکدل و رز ارغوان آذر.

«آمین» راهی شمال می‌شود

تصویربرداری سریال تلویزیونی «آمین» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تهران ادامه دارد. هم‌اکنون گروه شب‌کار هستند و گروه سازنده مهرماه برای ادامه کار راهی شمال می‌شوند.

در این سریال امین حیایی نقش زندانی را بازی می‌کند و آشا محرابی هم نقش افسر نیروی انتظامی را به عهده دارد. داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، سودابه بیضایی، امیررضا زرین بخش و شاهرخ استخری دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند. ساعی در این سریال ایفاگر نقش یک پلیس است که خصوصیات منحصر به فرد خودش را دارد.

در خلاصه داستان سریال آمین آمده است: سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه (آمین) مسئول رسیدگی به پرونده یک مجرم و خلافکار فراری به نام همایون تمدن است که سال گذشته در عملیات گروگانگیری، برادر سرهنگ را به شهادت رسانده است. پلیس با کشف کانتینر موادمخدر به ردی از همایون می‌رسد. همزمان فرزند همایون (فرزاد) برای مراسم سالگرد مرگ همسرش، مریم نوین وارد ایران شده و ماموران علاوه بر بررسی سر نخ کانتینر، وی را برای رسیدن به همایون تحت نظر می‌گیرند، اما... .

این سریال در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای در مرکز سیمافیلم با مشارکت موسسه ناجی هنر تولید می‌شود. زامیاد سعدوندیان فیلمنامه این سریال پلیسی را بر اساس طرحی از سعید منتظرالمهدی نوشته است.

فرماندهی پلیس تهران بزرگ، ویلایی در کرج، گلفروشی در شهرک راه‌آهن، امامزاده پنج تن، بهشت زهرا و پنت هاوس یکی از برج‌های تهران از لوکیشن‌های این سریال است. با برنامه‌ریزی انجام شده تصویربرداری این سریال تلویزیونی پنج ماه طول خواهد کشید.

منوچهر هادی در ایام نوروز با سریال خوب، بد، زشت میزبان بینندگان شبکه 2 بود. او ماه رمضان سال 91 سریال خداحافظ بچه را برای شبکه سه ساخت که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. او ساخت چند تله‌فیلم و فیلم سینمایی را هم در کارنامه دارد. جواد نوروزبیگی هم تهیه‌کنندگی سریال‌هایی مانند شوق پرواز و آشپزباشی را به‌عهده داشته است. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها