حمیدرضا صدر - کارشناس فوتبال و منتقد فیلم - قرار گرفتن مسائل و موضوعات فوتبالی در مرکز بحث و چالش را به ماهیت زنده و پویای برنامه‌ای ورزشی همچون "نود" نسبت داد.
کد خبر: ۷۰۶۸۲۳
«نود» نمی‌گذارد فوتبال ایران فراموش شود

حمیدرضا صدر درباره برنامه تلویزیونی "نود" و تداوم آن طی سال‌های متمادی پخش آن گفت: در شرایطی که سطح فوتبال باشگاهی ایران افت کرده است و چالش های مدیریتی حل نشدنی بسیاری به نظر می رسد، برنامه "نود" توانسته است فوتبال ایران را در مرکز بحث و چالش ها قرار دهد و نگذارد این حوزه به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: درست در شرایطی که استعدادهای ورزشی به بن بست می‌رسند و جوانان نمی‌توانند استعدادهای خود را به منصه ظهور برسانند، این برنامه از فراموش شدن فوتبال جلوگیری می‌کند. متاسفانه فوتبال ایران به خودی خود نه زنده هست و نه پویا اما "نود" نقاط تاریک و سیاه این رشته ورزشی را با نگاهی نقادانه به تصویر می‌کشد و حفظ توجه به یک رشته ورزشی به خودی خود کاری مهم و شایسته تقدیر است.

برنامه تلویزیونی "نود" به تهیه‌کنندگی و با اجرای عادل فردوسی بیش از یک دهه فعالیت با پخش زنده و روتین هفتگی نقاط قوت و ضعف فوتبال را در معرض کارشناسی قرار می دهد. این برنامه همچنین اخبار روز مربوط به برگزاری مسابقات، جام قهرمانان آسیا، جام خلیج فارس، جام حذفی و سایر عرصه رقابتی این رشته ورزشی را پوشش می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها