گفت‌وگو با نرگس محمدی، بازیگر سریال «معمای شاه»

درباره تاریخ ایران کنجکاو هستم

نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش در سریال «ستایش» که به تازگی پخش فصل دوم آن به پایان رسید، به سریال تلویزیونی «معمای شاه» پیوست.
کد خبر: ۷۰۶۷۷۹
ستایش هم پایان «ستایش» را دوست نداشت

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی با بیان این مطلب که ادامه ماجراهای سریال «ستایش» در فصل سوم آن دنبال می شود، گفت: با توجه به اینکه به دلیل به وجود آمدن برخی شرایط بخش هایی از فصل دوم سریال تلویزیونی «ستایش» فیلمبرداری نشد، گروه کارگردانی تصمیم گرفتند تا ادامه ماجراهای «ستایش» به فصل سوم کشیده شود.

/Media/Image/1393/04/05/635393831931137906.jpg
وی در پاسخ به این که تا چه اندازه شایعاتی مبنی بر اینکه بخشی از این سریال به دلیل ممنوع الکار شدن شما به دلیل حواشی سفر به برزیل حذف شده است درست است؟ توضیح داد: هیچ کدام از قسمت های این سریال حذف نشد. هرکس که به نوع نگارش سعید مطلبی آشنا باشد می داند که او گاهی چند قسمت از یک سریال را به بررسی یک خانواده و گاه چند قسمت دیگر را به بررسی زندگی خانواده دیگر و حواشی آن می پردازد.

بازیگر نقش «ستایش» در این سریال بیان کرد: البته من هم نوع به پایان رسیدن فصل دوم این سریال را دوست نداشتم اما با توجه به اینکه سعید مطلبی نویسنده این سریال همزمان با فیلمبرداری «ستایش» فیلمنامه سریال را می نوشت، بخشی از آن باقی ماند تا در فصل سوم «ستایش» ساخته شود.

محمدی در پایان گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی هستم. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
خانم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۰
۰



اگه از اول پریوش نظریه این نقشو بازی می كرد معركه می شد ..
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها