جام جم ور زشی:جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه (فردا) برگزار می‌‌شود و برخلاف پیش‌بینی‌ها احتمال حضور علی دایی در این نشست بسیار کم است.
کد خبر: ۷۰۶۴۳۰
دایی به جلسه هیات مدیره دعوت نمی‌‌شود

هفته گذشته بود که برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با رسانه ها اعلام کردند که قرار است علی دایی در جلسه هیات مدیره روز دوشنبه حاضر شده و در مورد وضعیت پرسپولیس و نتایج ضعیف این تیم در دو دیدار ابتدایی مقابل نفت تهران و فولاد خوزستان توضیحاتی را ارائه دهد.

قبل از برگزاری جلسه هیات مدیره روز دوشنبه مصاحبه هایی بین سیاسی و رحیمی و در ادامه علی دایی انجام گرفت که برگزاری نشست هیات مدیره پرسپولیس را تحت الشعاع قرار داد همین موضوع باعث شد که مدیران پرسپولیس هفته گذشته برخلاف روال هفتگی شان دور یک میز ننشینند. هر چند که خواجه وند سخنگوی پرسپولیس دلیل عدم برگزاری جلسه هیات مدیره را ترافیک عصرگاهی تهران قلمداد کرد.

حال قرار است فردا جلسه هیات مدیره پرسپولیس برگزار شود و طبق برنامه هفتگی، ثبت قرارداد با اومانا، جذب بازیکن جدید و چند مورد دیگر در دستور این جلسه قرار می‌ گیرد. البته بسیار بعید است که علی دایی پیرو دعوت هفته قبل خود در جلسه فردای هیات مدیره حضور یابد مگر اینکه در آخرین لحظات رحیمی از او بخواهد تا در نشست مدیران پرسپولیس شرکت کند.

اما گفت‌وگوهای ورزش سه با مسئولان پرسپولیس حاکی از آن است که رحیمی تا به الان برنامه‌ای برای دعوت علی دایی به جلسه فردای هیات مدیره ندارد.

ورزش سه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها