این وسیله نقلیه پاک عمر مفیدی بیش از ۵ سال دارد ، تنها منبع تغذیه آن باطری می باشد (اسیدی،لیتیم) که حداقل عمر مفید آن نیز ۳ سال اسیدی و ۵سال لیتیمی است که دارای یک سال گارانتی می باشد بجز لاستیکها و لنتها دیگر هیچ قطعه مصرفی دیگری ندارد و به سهولت قابل تعمیریا نگهداری می باشد زیرا نیرو محرکه آن یک موتورالکتریکی می باشد که هیچگاه خراب ویا ازکار نمی افتد .
کد خبر: ۷۰۶۴۲۲
موتور سیکلت برقی و بی صدا ویژه L-A PD

جهت افزایش سرعت ، سیستم انتقال قدرت بصورت اتوماتیک بوده و به علت عدم استفاده از دنده رانندگی راحت و آسان را برای استفاده کنندگان فراهم نموده است . سادگی در طراحی اجزاء و بکارگیری نیرو محرکه الکتریکی ، تعمیرات و نگهداری آنرا بسیار آسان نموده است و نسبت به موتور سیکلتهای موجود در بازار دارای حداقل استهلاک می باشد .

اگر همیشه دوست داشتیم سوار بر موتورسیکلتی شویم که برقی باشد اولین چیزی که به ذهن می رسید بی سروصدا بودن آن بود که ناچار می شدیم در زمان رسیدن به مقصد آنرا خاموش کنیم. اما در اقدامی تازه پلیس لس آنجلس موتورسیکلیت های برقی خریداری کرده که برای عملیات های مخفی خود آنها را مورد استفاده قرار می دهد. اگرچه هنوز بعد از گذشت ۲هفته این پروژه در حالت آزمایشی قرار دارد. اما این وسیله برای جلوگیری از تولید گازهای گلخانه ای بسیار سودمند است که می تواند با قیمتی کمتر از ۱دلار انرژی را ذخیره کرده و تا ۲۴ ساعت نیازی به شارژ مجدد آن نیست. بنظر می رسد بزودی تعداد بیشماری از این وسیله در اختیار تمام نیروی پلیس قرار خواهد گرفت.

متاسفانه قیمت این موتورسیکلت برقی و جزئیات بیشتر آن در دسترس نیست. اما از قابلیت های آن می توان به عبور کردن از رودخانه تا عمق ۳پا و با سرعت ۸۸ مایل در ساعت حرکت کرده که در ۵ثانیه می تواند سرعت خود را به ۶۰مایل در ساعت برساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها