مردی که با رها کردن یک گربه دست‌آموز در مجتمع‌های مسکونی، از انباری‌ها سرقت می‌کرد، بازداشت شد.
کد خبر: ۷۰۴۹۹۸

به گزارش جام‌جم، شامگاه نوزدهم مرداد امسال یکی از ساکنان مجتمعی در غرب تهران با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از دستگیری یک سارق خبر داد.

ماموان انتظامی با اعزام به محل متوجه شدند ساکنان مجتمع سارق را کتک زده و او را دست و پا بسته درون انباری ساختمان زندانی کرده‌اند. با انتقال سارق به کلانتری، ابتدا دو نفر از شاکیان گفتند با شنیدن سر و صدا از خانه خارج شده و مشاهده کردیم دو مرد که دیلم و طناب دارند، در حال تخریب در انباری‌ها هستند. آنها اضافه کردند: سارقان عنوان کردند در جستجوی گربه‌شان که وارد مجتمع شده به این محل آمده‌اند که پس از درگیری با آنها، یکی ازسارقان فرار کرد و موفق به دستگیری یکی از دزدها شدیم.

در پی این شکایت، سارق در بازجویی گفت: من و دوستم در جستجوی گربه‌مان بودیم که او را در محل سکونت شاکیان دیدیم و قصد داشتیم او را به خانه بازگردانیم که ساکنان ساختمان به تصور این‌که من و دوستم سارق هستیم، به ما حمله و من را دستگیر کردند. در ادامه تحقیقات معلوم شد متهمان گربه دست‌آموز خود را در مجتمع‌های مسکونی رها کرده و سپس به بهانه یافتن گربه وارد این محل‌ها شده و از انباری‌ها سرقت می‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها