رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور:

یک طرفه شدن جاده چالوس از ساعت 17:30

نماینده نوشهر و چالوس خبرداد :

بررسی وضع آزادراه تهران ـ شمال در آینده نزدیک

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست مشترکی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و وزیر راه و شهرسازی وضع طرح احداث آزادراه تهران ـ شمال بررسی خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۲۱۰۰

قاسم احمدی افزود: این نشست قرار است بزودی برگزار شود، اما زمان دقیق آن مشخص نیست. در این نشست موضوع فازهای 2 و 3 این آزادراه بررسی و درباره پیمانکار این قطعات نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از قطعه چهارم این آزادراه در حد فاصل مرزن آباد تا چالوس و بخش‌هایی از آن در بخش کجور که قرار است چهار بانده شود، گفت: رئیس مجلس در جریان این بازدید، تماسی نیز با پیمانکاران آن داشت تا در جریان آخرین وضع احداث این پروژه ملی قرار گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات مردم در ایام تعطیلات عید سعیدفطر و معطلی چند ساعته آنها در ترافیک جاده‌های شمال کشور، گفت: در این تعطیلات هموطنان مسیر تهران تا کرج را 7 ساعت و کرج تا چالوس را 20 ساعت در ترافیک گذراندند که این موضوع ضرورت پیگیری تکمیل آزادراه تهران ـ شمال را بیش از پیش آشکار می‌سازد.

احمدی تصریح کرد: قطعا گرفتاری مردم در ترافیک آسیب‌های بسیاری از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به مردم وارد می‌کند و ضروری است در این باره چاره‌اندیشی صورت گیرد.با توجه به مشکلات ذکر شده تکمیل آزادراه تهران ـ شمال می‌تواند معضلات موجود را تا حد قابل قبولی حل و فصل کند، پروژه‌ای که نزدیک به 20 سال از آغاز آن می‌گذرد و فقط یک قطعه 21 کیلومتری آن حدفاصل مرزن‌آباد تا شهرستان چالوس افتتاح‌شده و آن نیز به گفته فرماندار این شهرستان به دلیل شتاب‌زدگی دولت قبلی در افتتاح، با مشکلات بسیاری مواجه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها