از اندروید L چه می‌دانید؟

جشن پاییزی گوگل با آب‌نبات چوبی

این‌بار شما مناسبت جهانی گوگل هستید

تاریخ تولد هر فرد برای او اهمیت فراوانی دارد. کسانی که شما را دوست دارند نیز سعی می‌کنند با به‌خاطر داشتن تاریخ تولدتان، آن روز را به شما تبریک بگویند و با این کار، یادآور شوند به‌یادتان هستند.
کد خبر: ۷۰۱۸۱۸
این‌بار شما مناسبت جهانی گوگل هستید

در دنیای امروز که فناوری‌های دیجیتال، مدیریت بسیاری از امور را به عهده گرفته‌ است، بسیاری از کاربران در روز تولد خود پیام‌های تبریکی را از سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف دریافت می‌کنند. بانک‌ها، اپراتورهای تلفن‌همراه و بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر که به اطلاعات شخصی شما دسترسی دارند، سعی می‌کنند رضایت مشتریان خود را با چنین اقداماتی افزایش دهند.

آیا می‌دانید شرکت گوگل نیز برای تبریک تولد کاربران خود برنامه‌ ویژه‌ای درنظر گرفته و سال‌هاست به کاربران خود در دنیای وب، تبریک می‌گوید؟ گوگل به مناسبت‌های جهانی لوگوی سایت خود را تغییر می‌دهد و با کلیک روی هریک از لوگوهای تغییر یافته می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره آن لوگو و آن مناسبت کسب کنید.

یکی از نکات جالبی که گاهی کاربران به آن توجه نمی‌کنند، تغییر لوگوی گوگل در روز تولد خودشان است.

چنانچه شما نیز یکی از کاربران گوگل باشید و در روز تولدتان به محوطه کاربری خود در گوگل وارد شوید، هنگام مراجعه به موتور جستجوی گوگل متوجه خواهید شد لوگوی گوگل به یک لوگوی تبریک تولد کاملا اختصاصی برای شما تغییر می‌کند.

گوگل به‌طور کاملا اختصاصی تولد شما را به شما تبریک می‌گوید و با حرکت ماوس روی این لوگو عبارتHappy Birthday “name” را به شما نمایش می‌دهد. همچنین با کلیک روی لوگوی به‌نمایش درآمده نیز شما را به صفحه‌ شخصیتان در گوگل‌پلاس هدایت می‌کند.

تبریک تولد در گوگل از سال 2010 آغاز شده و دراین مدت طرح لوگوی تبریک به کاربران، یک ‌بار تغییر کرده است. (ضمیمه کلیک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها