کابین آسانسور جان شهروند تهرانی را گرفت

افسر عملیات منطقه 5 آتش نشانی تهران گفت: گرفتار شدن نگهبان میانسال بین کابین و دیواره آسانسور واقع در خیابان ولیعصر نبش خیابان زرتشت موجب مرگ این فرد 52 ساله شد.
کد خبر: ۷۰۰۵۸۸
کابین آسانسور جان شهروند تهرانی را گرفت

به گزارش پایگاه خبری آتش نشانی تهران، عصر روز گذشته در پی تماس همکاران مرد میانسال با سامانه 125 مبنی بر گیر کردن این فرد در کابین آسانسور، آتش نشانان ایستگاه 18 به همراه گروه امداد و نجات 1 و 14 به محل حادثه اعزام شدند.

اکبر کشرلو اظهار کرد: نگهبان 52 ساله به علت نامعلوم بین کابین و دیواره آسانسور گرفتار شده بود که آتش نشانان به سرعت برق آسانسور را قطع و ایمن سازی های لازم را انجام دادند.

وی افزود: نجاتگران با بکارگیری تجهیزات، عملیات حساس رهاسازی اتاقک آسانسور را آغاز کردند و توانستند کابین را به حالت اولیه درآورده و نگهبان را که به شدت دچار جراحت شده بود خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دهند.

افسر عملیات منطقه 5 آتش نشانی تهران گفت: به تائید امدادگران اورژانس مرد میانسال متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در لحظات اولیه فوت کرده بود.

وی اظهار کرد: آتش نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی به دیگر همکاران وی و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی، ساعت 20:30 به ماموریت خود پایان دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها