متهم پس از جنایت خانوادگی به نقطه نامعلومی متواری شده است

سناریوی مرگ والدین را پسر خانواده نوشت

مردی که با سلاح شکاری والدینش را از پای درآورده و برادرش را نیز روانه بیمارستان کرده بود، تحت‌تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کازرون در استان فارس قرار گرفت.
کد خبر: ۶۹۹۸۲۴

فرمانده انتظامی استان فارس در این باره به جام‌جم گفت: عصر سوم مرداد امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان خشت از توابع شهرستان کازرون تماس گرفت و از درگیری میان اعضای خانواده همسایه‌اش خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل مشاهده کردند مرد شصت‌ساله صاحبخانه همراه همسرش و یکی از پسرانش با شلیک گلوله بشدت زخمی شده‌اند.

سردار احمدعلی گودرزی افزود: مجروحان به بیمارستان منتقل شدند اما ساعاتی بعد مرد سالخورده و همسرش به علت شدت جراحات فوت کردند.

پس از مرگ این دو نفر، موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا گزارش و پسر خانواده به دلیل شدت جراحت به بیمارستانی در شیراز منتقل شد و پزشکان در تلاش برای نجات وی هستند.

وی یادآور شد: با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، تحقیقات کارآگاهان جنایی برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت آغاز شد و معلوم شد، پسر دیگر این خانواده از مدتی پیش با والدینش اختلاف داشته و آنها را تهدید به قتل کرده بود.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، هنگامی که همسایه‌ها با شنیدن صدای شلیک گلوله به خیابان آمده‌اند، پسر زوج سالخورده را دیده‌اند که با یک قبضه سلاح از خانه‌شان خارج شده و فرار کرده است. گودرزی گفت: با مشخص شدن هویت قاتل فراری، جستجوی کارآگاهان جنایی برای دستگیری وی و انگیزه‌اش از این جنایت خانوادگی آغاز شده است. هنوز از وضع مرد مصدوم گزارشی منتشر نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها