پیشنهادهایی برای کسالت‌زدایی از عصر جمعه شما

صـف‌آرایی در بـرابر رخـوت

ناگفته‌های فخیم‌زاده از سفری 40 ساله

مهدی فخیم‌زاده، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما که این روزها با فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» بر پرده سینماها حضور دارد، خاطرات دوران کاری‌اش را در کتابی با عنوان «سینما و من» منتشر کرد.
کد خبر: ۶۹۸۹۳۲

به گزارش ایسنا، این کتاب در 856 صفحه به دوران کودکی، دبیرستان، جوانی، ورود به عالم هنر، اجراهای تئاتر، سینما، فیلمنامه‌نویسی و بازیگری، تهیه‌کنندگی و مباحثی چون انقلاب و سینما، بازسازی سینمای ایران، درجه‌بندی حمایت، هدایت و نظارت، شورای عالی تهیه‌کنندگان و فیلم‌ها و سریال‌های مهدی فخیم‌زاده می‌پردازد.

این کارگردان و بازیگر در مقدمه کتاب یکی از دلایل نگارش و چاپ آن را این‌طور عنوان کرده است: با بازنویسی این خاطرات سعی دارم تجربیاتم را به دیگران منتقل کنم و نشان دهم که چگونه توانستم بدون پول و پارتی و داشتن چهره و اندامی آنچنانی، بیش از 40 سال در تئاتر و سینما و تلویزیون حضوری مداوم داشته باشم و امیدوارم از این طریق نوری بر این مسیر تاریک و دنیای ناشناخته و وسوسه‌انگیر تابانده باشم.

بازیگر «مختارنامه» در بخشی دیگر از مقدمه این کتاب می‌نویسد: آنچه پیش روی شماست پیش از آن‌که زندگینامه باشد، سفرنامه است. سفرنامه کودکی جنوب شهری که از سالن سینمایی مخروبه شروع کرد و تا صحنه تئاتر و پرده سینما و جعبه تلویزیون ادامه یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها