مهمان پنج شنبه شب «ماه عسل» به اسطوره ای از عشق و جنون واقعی مبدل شد.
کد خبر: ۶۹۷۱۸۱
مهمانان پنج شنبه شب «ماه عسل» خبرساز شدند

برنامه ماه عسل پس از "سولماز و احسان" یک بار دیگر با مهمانانی خبرساز در صدر نظرسنجی های قرار گرفت .

در نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان ،برنامه ماه عسل مهمانانی را پیش روی مخاطبان خود گذاشت که به اسطوره هایی از عشق و محبت بدل شدند.

احسان علیخانی در صندلی مقابل خود از بانویی معلول دعوت کرد که دختر بچه ای را با شرایط ویژه سرپرستی می کرد . ابراز محبت های این مادر و دختر در برنامه ماه عسل دیگر جایی برای سوال و جواب های احسان علیخانی نگذاشت و در بسیاری از موارد وی را به تسلیم در برابر این عشق بازی های پاک و بی الایش وا می داشت . تاجایی که مجری برنامه به این ناتوانی اذعان و تنها در برابر این صحنه های پر شکوه سکوت اختیار کرد

/Media/Image/1393/04/18/635405235212122728.jpg

مادری که از فاطمه نگهداری می کرد خود به فلج اطفال مبتلا شده بود و به علت شرایط خاص جسمی روی صندلی چرخدار حرکت می کرد اما یک اتفاق ، فاطمه را از طفولیت بر سر راه زندگی وی قرار داده بود . فاطمه ای که با 50 درصد شنوایی، نه قادر به دیدن بود و نه توان تکلم داشت . اما قصه زندگی و گذران ده ساله عمر آنان در کنار هم به یک قصه عشق واقعی برای مخاطب بدل شد .

پس از خروج این مهمانان حیرت برانگیز ، جوانی پیش روی دوربین قرار گرفت که از بیش از یکصد کودک بی سرپرست حمایت و نگهداری می کرد . 120 کودکی که برخی از آنان شرایط ویژه معلولیت داشتند و نگهداری از آنها هر یک به آسایشگاهی اختصاصی نیاز داشت .

یوسف قصه بعدی ماه عسل ، از سال 1380 به همراه دوستانش به راه اندازی مرکزی برای کودکان بی سرپرست و نگهداری از آنها مشغول شد .

او به کودکانش عشق می ورزید و آنها نیز او را داداش خطاب می کردند . قصه زندگی یوسف جوان، با 120 فرزند، در نقطه ای اوج گرفت که او تمام این سختی ها را ادای دینی به شهیدان کشورش بیان کرد.

"
در دوران کودکی ام با دیدن تشیع پیکر پاک شهدا به آنها غبطه می‌خوردم ومدام با خودم درگیر بودم. بعد از جنگ با خود و دوستانم گفتیم اگر شهدا الان بودند چه کار می‌کردند؟ پاسخ سوالم را اینگونه گرفتم که اگر شهدا بودند محرومیت زدایی و تقسیم عاطفه می‌کردند ."

"
یه روز یه نفر به من گفت دیونه .من خیلی از این حرف خوشحال شدم. چون اگه آدم دیوانه نباشه که جونشو برای دینش ، برای مملکتش نمی ده . "

/Media/Image/1393/04/17/635404171902191386.jpg

این برنامه میهمان رئوف دیگری نیز داشت . یک خانم از تربت جام که کودکی را با شرایط خاص و مشکلاتی که در چهره خود داشت به فرزندی پذیرفته بود .

از زمان پخش این برنامه واحد (162) در اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما با موجی از تلفن های مخاطبان مواجه شده است . بسیاری از مخاطبان از این برنامه تشکر کرده و مهمانان آن را اسطوره های عشق و گذشت برای خود معرفی کرده اند . درصد زیادی از این مخاطبان تقاضای یافتن راهی برای کمک به این خیرین را داشته اند و در کل همه مخاطبان از برنامه ماه عسل و تهیه کننده و مجری آن به خاطر انتخاب سوژه هایی ناب و مهجور در جامعه قدردانی کرده اند. (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
یك شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
۰
۰
بله همین طور است كه فرمودید، واقعا دستشون درد نكن، اجرشون با صاحب این ماه.
نیلوفرآبی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
۰
۰
خیلی برنامه قشنگیه
این قسمتشم عالی بود
كلا ماه عسل فوق العادس
باران76
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
۰
۰
سلام وخداقوت به ماه عسلیاااا

وتشكر از صداو سیما كه اجازه میدن این برنامه عالی هر سال خونه های مارو روشن كنه...

مرسی كه همچین برنامه های هست تا مایادمون باشه كی هستیم.....


سپاس
سیدغلامرضا میرنجفی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
۰
۰
بهترین برنامه از نظر محتوی و مشكلاتی كه اكثر مردم با ان عجین شده اند و به انسان می اموزد همیشه به یاد خدا باشیم و خداوند نعمت سلامتی را از انسان نگیرد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها