سارق پایتخت در کرمانشاه بازداشت شد

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری سارقی خبر داد که در سال 92 در تهران اقدام به سرقت منزلی به ارزش 900 میلیون ریال کرده بود.
کد خبر: ۶۹۷۰۸۱
سارق پایتخت در کرمانشاه بازداشت شد

سرهنگ علیرضا مرزبانی رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: در پی وصول یک فقره نیابت قضایی صادره از تهران بزرگ مبنی بر اینکه متهمی اقدام به سرقت منزلی در سال 92 و سرقت مقداری طلاجات و وجه نقد به ارزش 90 میلیون تومان در تهران کرده و با توجه به حساسیت پرونده جهت دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه این پرونده به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی ارجاع گردید.

وی افزود: کارآگاهان اداره عملیات ویژه با تشکیل یک تیم مجرب جهت دستگیری سارق اقدامات خود را آغاز و پس از چندین روز تعقیب و مراقبت توانستند مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از دستگیری به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان کرمانشاه دلالت شد.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: در تحقیقات اولیه متهم منکر هر گونه سرقتی شد اما کاراگاهان در نهایت با جمع آوری دلایل و مدارک مستند غیر قابل انکار متهم را ناگزیر کرده که حقایق را بیان کند و متهم ناچار لب به اعتراف گشود و به بزه انتصابی معترف شد.

سرهنگ مرزبانی افزود: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه ارسال شد که متهم با قرار قانونی جهت عودت به تهران تحویل یگان امداد گردید.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها