ساخت سری دوم برنامه یادگاری با اجرای مسعود فروتن و تهیه‌کنندگی مهران رسام آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۶۵۹۹
تولید سری دوم یادگاری آغاز شد

مهران رسام، تهیه‌کننده این مجموعه گفت: ایده اولیه «یادگاری» ترسیم فضای نوستالژیک قدیمی برای نسل امروز بود، به عبارت دیگر در برنامه یادگاری شیوه، سبک و سیاق درست زندگی کردن را دوباره مرور می‌کنیم.

وی درباره بخش‌های سری دوم برنامه یادگاری توضیح داد: ما در ساختار برنامه دست نخواهیم برد. بخش‌هایی به‌یادماندنی از تولیدات سازمان از دهه 60 و70 شامل مجموعه‌های تلویزیونی، برنامه‌های ترکیبی، نماآهنگ‌ها، گزارش و... بار دیگر در قالب این برنامه پخش خواهد شد و در پایان هر برنامه، از هر هنرمندی که قسمت‌های مربوط به آن پخش شده، یاد خواهد شد و تصاویر ویژه از آن هنرمند پخش خواهد شد.

رسام درباره روند تولید سری جدید بیان کرد: صحبت‌های اولیه شده و قرار بر این است که تا حدامکان برنامه یادگاری در همان زمان قبلی پخش شود. ما کارهای اولیه را کردیم و تا چند وقت دیگر احتمال دارد تیم و عوامل گردهم آیند و فیلمبرداری در همان دکور و میزانسن قبلی آغاز شود.

وی، مسعود فروتن را مجری این برنامه ذکر کرد و گفت: همان‌طور که پیش‌تر هم گفته‌ام انتخاب مسعود فروتن به‌عنوان مجری برنامه یادگاری، هوشمندانه و لازم بود زیرا او از قدیمی‌ترین و بهترین کارگردانان تلویزیون است و مجموعه‌های به یادماندنی دهه 60 مانند آیینه و سلطان و شبان و مثل‌آباد را کارگردانی کرده، بنابراین باتوجه به توانمندی‌های فروتن اجرای یادگاری را به او سپردیم.

رسام درباره پرداختن به اتفاقات روز و وقایع تاریخی در برنامه یادگاری گفت: مانند سری اول مناسبت‌ها جایگاهی خاص دارند و برای ایام مختلف در طول سال برنامه‌های ویژه‌ای طراحی خواهیم کرد تا موضوعات برنامه حال و هوایی مشابه وضع جامعه داشته باشد. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها