برنامه​های رادیو و تلویزیون برای​جام جهانی 2014 نسبت به جام‌های پیش از آن بسیار چشمگیرتر بود

جام جهانی و یک بسته کامل رسانه​ای برای همه

دیدار دکتر دارابی از پشت صحنه برنامه 2014

آقای فردوسی‌پور کار شما حرفه‌ای بود

علی دارابی، معاون سیما در بازید از پشت صحنه برنامه ورزشی «بیست چهارده» از عادل فردوسی‌پور و همکارانش در تهیه و تولید این برنامه تلویزیونی در طول مدت مسابقات جام‌جهانی تقدیر کرد. در ابتدای این دیدار که با حضور علی دارابی و مجید زین‌العابدین در استودیوی پخش برنامه تلویزیونی بیست چهارده صورت گرفت، فردوسی‌پور بخش‌های مختلف و همکاران خود را در تهیه و تولید این برنامه معرفی کرد.
کد خبر: ۶۹۵۰۲۴

معاون سیما با تشکر از اقدامات انجام شده، گفت: «برخی کشورها که تیم ملی آنها در جام‌جهانی حضور داشت، تنها امتیاز چهار بازی را برای پخش خریداری کردند در حالی که رسانه ملی تمام ٦٤ بازی را خریداری و از شبکه‌های سه، ورزش و اچ‌دی پخش کرد تا هموطنان عزیز بخصوص جوانان و مشتاقان فوتبال بتوانند در عالی‌ترین سطح، بازی‌ها را تماشا کنند. رسانه ملی در حوزه صدا، سیاسی، برون‌مرزی و به طور ویژه در سیما اهتمام ویژه به جام‌جهانی فوتبال داشته است.»

او با تقدیر از مدیریت شبکه سه، گروه ورزش شبکه، تیم بیست چهارده را تیمی حرفه‌ای، کاربلد و عاشق کار برشمرد و از عادل فردوسی‌پور، رضا جاودانی، میثاقی و سایرگزارشگران تقدیر و آنان را از سرمایه‌های ارزشمند در حوزه ورزش و رسانه برشمرد.

معاون سیما در ادامه سخنان خود تاکید کرد: طراحی جدول پخشی که هم دربرگیرنده پخش مسابقات جام‌جهانی، هم مسابقات جهانی والیبال وهم سریال‌ها و ویژه‌برنامه‌های سحر و افطار باشد، کار بسیار مشکلی بود که خوشبختانه با درایت دوستان در شبکه سه این اتفاق بخوبی افتاد.

دارابی همچنین خطاب به فردوسی‌پور عنوان کرد: «آقای فردوسی‌پور، کارتان حرفه‌ای است. کارشناسان بدرستی انتخاب شده‌اند، بخش‌های جذابی تدارک دیده‌اید و اطلاعاتی که درباره کشورهای مختلف شرکت‌کننده در جام‌جهانی به مخاطب ارائه می‌دهید، بسیار ارزشمند است و جای تقدیر و تشکر دارد. اطلاعاتی که کارشناسان ارائه می‌دهند نیز بر هم‌افزایی مخاطبان اضافه می‌کند. این شور و نشاط همواره در طول برنامه‌ها با شما بود و همین باعث شد مخاطب هم که در ساعات پایانی برنامه را دنبال می‌کند، با اشتیاق پای تلویزیون بنشیند». وی همچنین گفت: «واکاوی و گفت‌وگو با اعضای تیم ملی نیز گام بلند دیگری بود که با دقت آن را برداشتید. پیشنهاد من این است که پرونده تیم ملی و بررسی آن بسته نشود و همزمان با آغاز مسابقات لیگ جدید، در برنامه نود هر هفته به موضوع تیم ملی به طور ویژه بپردازید.»

معاون سیما در پایان سخنان خود گفت: «من امشب به احترام شما اینجا آمده‌ام تا به شما خسته نباشید و خداقوت بگویم. واقعا مردم از دیدن برنامه شما خوشحال هستند و برنامه فوق‌العاده پربیننده است. ارسال میلیون‌ها پیامک مردم به این برنامه، گویای دیده‌شدن و قدردانی مخاطبان از تلاش‌های خوب و ارزنده همکاران برنامه بیست چهارده است.»

در پایان، زین العابدین مدیر شبکه سه سیما نیز گفت: «برنامه‌ریزی برای ویژه‌برنامه‌های جام‌جهانی از اردیبهشت صورت گرفت و ما جلسات متعددی به این منظور داشتیم و خوشبختانه برنامه‌ها با موفقیت و طبق برنامه‌ریزی جلو رفت و در این میان حمایت‌های شما به عنوان معاون سیما پشتوانه محکمی برای ما در تولید این برنامه بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها